Počet aut od roku 1989 citelně vzrostl, věk se ale skoro nezměnil
3
/
61
Prohlédnout znovu
Počet aut od roku 1989 citelně vzrostl, věk se ale skoro nezměnil
Ilustrační foto
|
auto.cz
Prodej aut v Česku
|
acz
Prodej aut v Česku
|
acz
Takhle vypadá prodejna u Dacie a Renaultu pro Česko roku 2017 a dál...
|
acz
Prodej aut v Česku
|
acz
Laboratoř pro virtuální konstrukci ve Wolfsburgu je zaplavena jasným denním světlem. Svítí v ní dva tucty monitorů, na některých najdeme grafi cká zobrazení, na jiných jsou vidět stovky řádků zdrojového kódu. Uprostřed místnosti stojí golf z modelářské hm
|
acz
Takhle vypadá prodejna u Dacie a Renaultu pro Česko roku 2017 a dál...
|
acz
Škoda letos otevřela svůj první digitální showroom. Uživatelé internetu se mohou na počítači, tabletu či smartphonu seznámit s modely téměř stejně důkladně jako v reálném autosalonu. Prostřednictvím videohovoru zve poradce zákazníky do expozice a živě jim
|
acz
V roce 1994, kdy procházel areál modernizací, ale fungovalo vedení firmy v těchto buňkách.
|
acz
|
acz
V roce 1994, kdy procházel areál modernizací, ale fungovalo vedení firmy v těchto buňkách.
|
acz
V roce 1994, kdy procházel areál modernizací, ale fungovalo vedení firmy v těchto buňkách.
|
acz
V roce 1994, kdy procházel areál modernizací, ale fungovalo vedení firmy v těchto buňkách.
|
acz
|
acz
V roce 1994, kdy procházel areál modernizací, ale fungovalo vedení firmy v těchto buňkách.
|
acz
|
acz
Těsno bylo i v kanceláři ředitele
|
acz
Pro samotnou výstavu aut využili starou plechovou boudu, kterou už ani Škoda nepoužívala.
|
acz
Prodej aut v Česku
|
acz
Abarth
|
acz
Největší ruch byl v autobazaru ráno hned po otevření. Během hodiny pak měla většina vystavených vozů už nové majitele.
|
acz
Zatímco dnes jsou prodejní plochy v autobazarech plné vozů, v minulosti byla nabídka mnohem chudší
|
acz
Jak se prodávaly ojetiny v minulosti
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Nový Nissan Qashqai oficiálně: Má nový design a více elektroniky
Nová Alfa Romeo Milano nečekaně končí! Není z Itálie, musí projít zásadní změnou
Opravitelné elektromobily často míří na šrotiště. Zbytečně
Renault Scénic E-Tech osobně: Prostorný interiér s chytrými detaily
Martin Macík, vítěz Rallye Dakar: Příští Dakar bude výzva!