Podvozky Schmitz Cargobull: Bez svařování
5
/
10
Prohlédnout znovu
Podvozky Schmitz Cargobull: Bez svařování
Podvozky Schmitz Cargobull: Bez svařování
|
acz
Tváření profilů za studena probíhá na nové, automatické výrobní lince
|
acz
Návěs se shrnovací boční plachtou S.CS Genios je díky nově tvořenému podvozku stabilnější a odolnější. Díky vyšší měrné zatížitelnosti nabízí větší možnosti uplatnění při speciálních přepravách a vyšší stupeň bezpečnosti.
|
acz
Až 95 procent všech typů návěsů lze díky stavebnicovému systému montáže vyrobit tak, že se do podélníku podle vzoru vyrazí požadované otvory pro připevnění ostatních dílů podvozku
|
acz
Na žárově pozinkovaný nýtovaný podvozek s podélným nosníkem tvářeným zastudena poskytuje Schmitz Cargobull desetiletou záruku
|
acz
Schmitz
|
acz
Nový podvozek vykazuje podle výrobce až o deset procent vyšší maximální měrné zatížení. Tři různé podlahy návěsu S.CS Genios nabízejí nosnost na nápravu 7,1, 8,0 nebo 9,5 tuny. Inovativní protiskluzovou podlahu v typické modři s koeficientem tření μ
|
acz
Základem nově vyvinutého podvozku je spojení nové technologie tváření podélných nosníků zastudena a osvědčené techniky spojování jednotlivých dílů nýtováním
|
acz
Kvalitu svých výrobků Schmitz Cargobull testuje na vlastní zkušební stolici v závodě Altenberge. Během sedmi měsíců návěs projde zatížením odpovídajícím desetiletému náročnému nasazení na silnici.
|
acz
Schmitz Cargobull intenzivně rozvíjí mimo jiné finanční a telematické služby pro uživatele návěsů
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz