Podvozky Schmitz Cargobull: Bez svařování
6
/
10
Prohlédnout znovu
Podvozky Schmitz Cargobull: Bez svařování
Podvozky Schmitz Cargobull: Bez svařování
|
acz
Tváření profilů za studena probíhá na nové, automatické výrobní lince
|
acz
Návěs se shrnovací boční plachtou S.CS Genios je díky nově tvořenému podvozku stabilnější a odolnější. Díky vyšší měrné zatížitelnosti nabízí větší možnosti uplatnění při speciálních přepravách a vyšší stupeň bezpečnosti.
|
acz
Až 95 procent všech typů návěsů lze díky stavebnicovému systému montáže vyrobit tak, že se do podélníku podle vzoru vyrazí požadované otvory pro připevnění ostatních dílů podvozku
|
acz
Na žárově pozinkovaný nýtovaný podvozek s podélným nosníkem tvářeným zastudena poskytuje Schmitz Cargobull desetiletou záruku
|
acz
Schmitz
|
acz
Nový podvozek vykazuje podle výrobce až o deset procent vyšší maximální měrné zatížení. Tři různé podlahy návěsu S.CS Genios nabízejí nosnost na nápravu 7,1, 8,0 nebo 9,5 tuny. Inovativní protiskluzovou podlahu v typické modři s koeficientem tření μ
|
acz
Základem nově vyvinutého podvozku je spojení nové technologie tváření podélných nosníků zastudena a osvědčené techniky spojování jednotlivých dílů nýtováním
|
acz
Kvalitu svých výrobků Schmitz Cargobull testuje na vlastní zkušební stolici v závodě Altenberge. Během sedmi měsíců návěs projde zatížením odpovídajícím desetiletému náročnému nasazení na silnici.
|
acz
Schmitz Cargobull intenzivně rozvíjí mimo jiné finanční a telematické služby pro uživatele návěsů
|
acz
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany