Pohony Renault Trucks C a K: Dvojí vstřikování

3/12
Přehled fotografií
Zavřít
  • Pohony Renault Trucks C a K: Dvojí vstřikování
    Pohony Renault Trucks C a K: Dvojí vstřikování| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Jednotka DTI 8 slouží ve stavební řadě C
    Jednotka DTI 8 slouží ve stavební řadě C| Zdroj: acz
  • Jedenáctilitrový šestiválec poskytuje výkon 279-338 kW
    Jedenáctilitrový šestiválec poskytuje výkon 279-338 kW| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Přední náprava snáší mimořádné zatížení
    Přední náprava snáší mimořádné zatížení| Zdroj: acz
  • Model K 520 tvoří nejrobustnější a nejsilnější variantu
    Model K 520 tvoří nejrobustnější a nejsilnější variantu| Zdroj: acz
  • Řada K používá velmi robustní systém pohonu, aby byl schopen přenášet nejen záběr, ale rovněž decelerační sílu
    Řada K používá velmi robustní systém pohonu, aby byl schopen přenášet nejen záběr, ale rovněž decelerační sílu| Zdroj: acz
  • Uchycení náprav a diferenciálů slibuje velkou odolnost vůči střetu s nerovnostmi vozovky
    Uchycení náprav a diferenciálů slibuje velkou odolnost vůči střetu s nerovnostmi vozovky| Zdroj: acz
  • Přímo řazenou převodovku lze získat na přání
    Přímo řazenou převodovku lze získat na přání| Zdroj: acz
  • Model C s nápravami 6x4 nabízí velmi slušný vývod točivého momentu k pomocnému pohonu
    Model C s nápravami 6x4 nabízí velmi slušný vývod točivého momentu k pomocnému pohonu| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
Pohony Renault Trucks C a K: Dvojí vstřikování
Renault
Jednotka DTI 8 slouží ve stavební řadě C
Jedenáctilitrový šestiválec poskytuje výkon 279-338 kW
Renault
Přední náprava snáší mimořádné zatížení
Model K 520 tvoří nejrobustnější a nejsilnější variantu
Řada K používá velmi robustní systém pohonu, aby byl schopen přenášet nejen záběr, ale rovněž decelerační sílu
Uchycení náprav a diferenciálů slibuje velkou odolnost vůči střetu s nerovnostmi vozovky
Přímo řazenou převodovku lze získat na přání
Model C s nápravami 6x4 nabízí velmi slušný vývod točivého momentu k pomocnému pohonu
Renault