V roce 1973 vyšla ve Světě motorů recenze tehdy nové Jawy 350/634, kterou si majitel vyhlédl jako vzor pro svou renovovanou motorku|
Zdroj: Svět motorů
Skládání je nejkrásnější okamžik renovace, který se nevyplatí uspěchat|
Zdroj: Svět motorů
Ze závitů a montážních otvorů je potřeba nožíkem citlivě oškrábat zateklou barvu|
Zdroj: Svět motorů
K nasazení nepoddajné pružiny stojanu si v Lošánkách vyrobili šikovný napínák|
Zdroj: Svět motorů
Ložiskové klece se časem dokážou opotřebit a potom drhnou, Martin Pavlus má raději spolehlivější uložení volných ložisek jen ve vazelíně|
Zdroj: Svět motorů
Pokud jste při renovaci sundávali výrobní štítek, nezapomeňte ho vrátit na místo ještě před montáží světla. Pak už to jde obtížně.|
Zdroj: Svět motorů
Z původních kol zůstaly jen středy, které jsou opískované a vybavené novými ložisky. Dráty a ráfky jsou pak zcela nové.|
Zdroj: Svět motorů
Plastovou schránku baterky je zapotřebí pořádně vyčistit a zbavit letitého nánosu mastnoty|
Zdroj: Svět motorů
Při montáži motoru si přizvěte pomocníka, abyste si neotloukli nový lak. Na tenhle okamžik se těší všichni renovátoři.|
Zdroj: Svět motorů
Ačkoliv se dnes repasují i originální zapalování, pokud chcete jen jezdit a o nic se nestarat, je bezkontaktní systém nejlepším řešením|
Zdroj: Svět motorů
Při montáži kabelového svazku potřebujete slušné krimpovací kleště k nasazení konektorů|
Zdroj: Svět motorů
Původní plastové světlo prvního modelu čtyřky se dnes obtížně shání, vyrábějí se proto novodobé repliky – ovšem z laminátu|
Zdroj: Svět motorů
O repasi původního tachometru se můžete pokusit svépomocí, ale nejspíš nedokážete pěkně zapertlovat chromovaný rámeček. Doporučujeme to svěřit odborníkům. Žádejte od nich potvrzení o vynulování pro STK!|
Zdroj: Svět motorů
Původní systém ukostření blikačů na rámu přestavují v Lošánkách na mnohem spolehlivější dvoužilový|
Zdroj: Svět motorů
Pohled na detaily prozrazuje, jak pečlivě jste v průběhu renovace pracovali. Proto nespěchejte!|
Zdroj: Svět motorů