Polokabriolet? Jezevčik? Speciální verze užitkových Škodovek jsou dnes sběratelské rarity!
38
/
90
Prohlédnout znovu
Polokabriolet? Jezevčik? Speciální verze užitkových Škodovek jsou dnes sběratelské rarity!
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Při srovnání přídí na stejnou startovní čáru vynikne vzadu délkový rozdíl, dosahující výrazných 60 centimetrů
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Křiklavý fun hlásá do světa, že byl zrozen výhradně pro zábavu, z obou lauret naopak sálá pracovní poslání
|
Eliška Hlavičková
Ozdobné středové poklice kol byly v případě laurety stejně jako u felicie základní výbavou, liší se však opět logo výrobce
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Hravost Felicie Fun podtrhuje žlutá barva v interiéru: na dveřních výplních, věnci volantu, řadicí páce i manžetě, rukojeti ruční brzdy a přístrojovém štítu. Pod modrými potahy se navíc ukrývají žlutě čalouněná sedadla.
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Poprvé od dob kupé Rapid se do škodovek s modelem Felicia Fun po sedmi letech vrátila kupředu sklopná přední opěradla z důvodu umožnění přístupu na zadní sedadla.
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Na korbu se s ohledem na instalaci mezi kolové podběhy podařilo vtěsnat pouze dvoumístnou lavici. Nechybí zde ani ochranný rám jako u klasických německých kabrioletů.
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Hlavní motiv funu představuje žába s korunkou na hlavě. Najdete ji na zadních sloupcích kabiny a její hlavní ozdoba se opakuje i na dveřních výplních.
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Verzi Fun poháněl nejsilnější motor určený pro felicii: zážehová šestnáctistovka koncernu Volkswagen
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Škoda
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
Příslušnost ke škodovkám zatajuje i veškerá literatura dodaná k vozu, současný majitel dokonce vlastní i původní papírovou převozní značku
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
Škoda Favorit Fun
|
Škoda
Škoda Favorit Fun
|
Škoda
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu