Polokabriolet? Jezevčik? Speciální verze užitkových Škodovek jsou dnes sběratelské rarity!
68
/
90
Prohlédnout znovu
Polokabriolet? Jezevčik? Speciální verze užitkových Škodovek jsou dnes sběratelské rarity!
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Při srovnání přídí na stejnou startovní čáru vynikne vzadu délkový rozdíl, dosahující výrazných 60 centimetrů
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Křiklavý fun hlásá do světa, že byl zrozen výhradně pro zábavu, z obou lauret naopak sálá pracovní poslání
|
Eliška Hlavičková
Ozdobné středové poklice kol byly v případě laurety stejně jako u felicie základní výbavou, liší se však opět logo výrobce
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Hravost Felicie Fun podtrhuje žlutá barva v interiéru: na dveřních výplních, věnci volantu, řadicí páce i manžetě, rukojeti ruční brzdy a přístrojovém štítu. Pod modrými potahy se navíc ukrývají žlutě čalouněná sedadla.
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Poprvé od dob kupé Rapid se do škodovek s modelem Felicia Fun po sedmi letech vrátila kupředu sklopná přední opěradla z důvodu umožnění přístupu na zadní sedadla.
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Na korbu se s ohledem na instalaci mezi kolové podběhy podařilo vtěsnat pouze dvoumístnou lavici. Nechybí zde ani ochranný rám jako u klasických německých kabrioletů.
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Hlavní motiv funu představuje žába s korunkou na hlavě. Najdete ji na zadních sloupcích kabiny a její hlavní ozdoba se opakuje i na dveřních výplních.
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Verzi Fun poháněl nejsilnější motor určený pro felicii: zážehová šestnáctistovka koncernu Volkswagen
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun
|
Škoda
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
Příslušnost ke škodovkám zatajuje i veškerá literatura dodaná k vozu, současný majitel dokonce vlastní i původní papírovou převozní značku
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
J. Laureta
|
Eliška Hlavičková
Škoda Favorit Fun
|
Škoda
Škoda Favorit Fun
|
Škoda
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní