Poprvé za volantem Lexusu LC: Luxusní kupé nás hodně překvapilo!|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Digitální budíky nemají takové spektrum nastavení jako třeba v konkurenčních audi|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Zpracování interiéru si zaslouží jedničku, komplikované ovládání multimédií pomocí dotykové plošky už ne. Manipulace s kurzorem je zbytečně komplikovaná a pomalá. Nepomáhá ani složitost vnitřního menu.|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Luxusní interiér dotvářejí také pohodlná a rozměrná sedadla, která navíc zaslouží pochvalu i za slušnou oporu tělu při dynamičtějším projíždění zatáček|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Jízdní režimy nastavujeme pomocí „rohu“ na boku kapličky přístrojů. Módy Eco a Comfort doplňuje ještě Sport S s výraznějším zvukem motoru a Sport S+, jenž přidává i tvrdší podvozek.|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Hybridní variantu poznáte prakticky jen dle nápisů a modře podbarveného loga|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Lexus LC|
Zdroj: acz
Atmosférickému osmiválci 5.0 se 477 koňmi v nízkých otáčkách chybí „drajv“ podobný přeplňovaným jednotkám. Linearitou a spotřebou je ovšem trumfne.|
Zdroj: acz