Poprvé za volantem Lexusu LC: Luxusní kupé nás hodně překvapilo!

63/80
Přehled fotografií
Zavřít
  • Poprvé za volantem Lexusu LC: Luxusní kupé nás hodně překvapilo!
    Poprvé za volantem Lexusu LC: Luxusní kupé nás hodně překvapilo!| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Digitální budíky nemají takové spektrum nastavení jako třeba v konkurenčních audi
    Digitální budíky nemají takové spektrum nastavení jako třeba v konkurenčních audi| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Zpracování interiéru si zaslouží jedničku, komplikované ovládání multimédií pomocí dotykové plošky už ne. Manipulace s kurzorem je zbytečně komplikovaná a pomalá. Nepomáhá ani složitost vnitřního menu.
    Zpracování interiéru si zaslouží jedničku, komplikované ovládání multimédií pomocí dotykové plošky už ne. Manipulace s kurzorem je zbytečně komplikovaná a pomalá. Nepomáhá ani složitost vnitřního menu.| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Luxusní interiér dotvářejí také pohodlná a rozměrná sedadla, která navíc zaslouží pochvalu i za slušnou oporu tělu při dynamičtějším projíždění zatáček
    Luxusní interiér dotvářejí také pohodlná a rozměrná sedadla, která navíc zaslouží pochvalu i za slušnou oporu tělu při dynamičtějším projíždění zatáček| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Jízdní režimy nastavujeme pomocí „rohu“ na boku kapličky přístrojů. Módy Eco a Comfort doplňuje ještě Sport S s výraznějším zvukem motoru a Sport S+, jenž přidává i tvrdší podvozek.
    Jízdní režimy nastavujeme pomocí „rohu“ na boku kapličky přístrojů. Módy Eco a Comfort doplňuje ještě Sport S s výraznějším zvukem motoru a Sport S+, jenž přidává i tvrdší podvozek.| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Hybridní variantu poznáte prakticky jen dle nápisů a modře podbarveného loga
    Hybridní variantu poznáte prakticky jen dle nápisů a modře podbarveného loga| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Atmosférickému osmiválci 5.0 se 477 koňmi v nízkých otáčkách chybí „drajv“ podobný přeplňovaným jednotkám. Linearitou a spotřebou je ovšem trumfne.
    Atmosférickému osmiválci 5.0 se 477 koňmi v nízkých otáčkách chybí „drajv“ podobný přeplňovaným jednotkám. Linearitou a spotřebou je ovšem trumfne.| Zdroj: acz
  • lLexus LC
    lLexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
  • Lexus LC
    Lexus LC| Zdroj: acz
Poprvé za volantem Lexusu LC: Luxusní kupé nás hodně překvapilo!
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Digitální budíky nemají takové spektrum nastavení jako třeba v konkurenčních audi
Lexus LC
Zpracování interiéru si zaslouží jedničku, komplikované ovládání multimédií pomocí dotykové plošky už ne. Manipulace s kurzorem je zbytečně komplikovaná a pomalá. Nepomáhá ani složitost vnitřního menu.
Lexus LC
Lexus LC
Luxusní interiér dotvářejí také pohodlná a rozměrná sedadla, která navíc zaslouží pochvalu i za slušnou oporu tělu při dynamičtějším projíždění zatáček
Lexus LC
Jízdní režimy nastavujeme pomocí „rohu“ na boku kapličky přístrojů. Módy Eco a Comfort doplňuje ještě Sport S s výraznějším zvukem motoru a Sport S+, jenž přidává i tvrdší podvozek.
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Hybridní variantu poznáte prakticky jen dle nápisů a modře podbarveného loga
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Atmosférickému osmiválci 5.0 se 477 koňmi v nízkých otáčkách chybí „drajv“ podobný přeplňovaným jednotkám. Linearitou a spotřebou je ovšem trumfne.
lLexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC
Lexus LC