Pořídil si armádní Suzuki LJ 80: Originál z Rakouska sloužil 40 let!

17/29
Zavřít
  • Suzuki LJ 80
    Suzuki LJ 80| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Suzuki LJ 80
    Suzuki LJ 80| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Suzuki LJ 80
    Suzuki LJ 80| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Suzuki LJ 80
    Suzuki LJ 80| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Základní a redukční převodovky a uzávěrka diferenciálu dotvrzují, že LJ je plnokrevný off road
    Základní a redukční převodovky a uzávěrka diferenciálu dotvrzují, že LJ je plnokrevný off road| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Typické pro terénní vozy Suzuki je otvírání motorového prostoru páčkou v palubní schránce
    Typické pro terénní vozy Suzuki je otvírání motorového prostoru páčkou v palubní schránce| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Suzuki LJ 80
    Suzuki LJ 80| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Suzuki LJ 80
    Suzuki LJ 80| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Suzuki LJ 80
    Suzuki LJ 80| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Suzuki LJ 80
    Suzuki LJ 80| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Suzuki LJ 80
    Suzuki LJ 80| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Suzuki LJ 80
    Suzuki LJ 80| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Suzuki LJ 80
    Suzuki LJ 80| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Suzuki LJ 80
    Suzuki LJ 80| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Do nákladového prostoru k dvěma podélným skládacím sedátkům se nastupuje po odklopení rezervy do strany a sklopení zadního čela po šikovném stupátku
    Do nákladového prostoru k dvěma podélným skládacím sedátkům se nastupuje po odklopení rezervy do strany a sklopení zadního čela po šikovném stupátku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Suzuki LJ 80
    Suzuki LJ 80| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Suzuki LJ 80
    Suzuki LJ 80| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Vůz pohání malý čtyřválec o objemu 797 cm3. Víko motorového prostoru je bez vzpěr, aby se dalo opřít o čelní sklo.
    Vůz pohání malý čtyřválec o objemu 797 cm3. Víko motorového prostoru je bez vzpěr, aby se dalo opřít o čelní sklo.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Suzuki LJ 80
    Suzuki LJ 80| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Posuvné přepínání mezi zimním a letním provozem je zajištěné křídlovou matkou
    Posuvné přepínání mezi zimním a letním provozem je zajištěné křídlovou matkou| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Suzuki LJ 80
    Suzuki LJ 80| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Suzuki LJ 80
    Suzuki LJ 80| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Suzuki LJ 80
    Suzuki LJ 80| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Suzuki LJ 80
    Suzuki LJ 80| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Suzuki LJ 80
    Suzuki LJ 80| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zadní prostory vozu může krýt rám s plachtou
    Zadní prostory vozu může krýt rám s plachtou| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Suzuki LJ 80
    Suzuki LJ 80| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Suzuki LJ 80
    Suzuki LJ 80| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Suzuki LJ 80
    Suzuki LJ 80| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
Suzuki LJ 80
Suzuki LJ 80
Suzuki LJ 80
Základní a redukční převodovky a uzávěrka diferenciálu dotvrzují, že LJ je plnokrevný off road
Typické pro terénní vozy Suzuki je otvírání motorového prostoru páčkou v palubní schránce
Suzuki LJ 80
Suzuki LJ 80
Suzuki LJ 80
Suzuki LJ 80
Suzuki LJ 80
Suzuki LJ 80
Suzuki LJ 80
Suzuki LJ 80
Do nákladového prostoru k dvěma podélným skládacím sedátkům se nastupuje po odklopení rezervy do strany a sklopení zadního čela po šikovném stupátku
Suzuki LJ 80
Suzuki LJ 80
Vůz pohání malý čtyřválec o objemu 797 cm3. Víko motorového prostoru je bez vzpěr, aby se dalo opřít o čelní sklo.
Suzuki LJ 80
Posuvné přepínání mezi zimním a letním provozem je zajištěné křídlovou matkou
Suzuki LJ 80
Suzuki LJ 80
Suzuki LJ 80
Suzuki LJ 80
Suzuki LJ 80
Zadní prostory vozu může krýt rám s plachtou
Suzuki LJ 80
Suzuki LJ 80
Suzuki LJ 80