Základní a redukční převodovky a uzávěrka diferenciálu dotvrzují, že LJ je plnokrevný off road|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Typické pro terénní vozy Suzuki je otvírání motorového prostoru páčkou v palubní schránce|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Do nákladového prostoru k dvěma podélným skládacím sedátkům se nastupuje po odklopení rezervy do strany a sklopení zadního čela po šikovném stupátku|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Vůz pohání malý čtyřválec o objemu 797 cm3. Víko motorového prostoru je bez vzpěr, aby se dalo opřít o čelní sklo.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Posuvné přepínání mezi zimním a letním provozem je zajištěné křídlovou matkou|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Zadní prostory vozu může krýt rám s plachtou|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek