Pořídil si armádní Suzuki LJ 80: Originál z Rakouska sloužil 40 let!
28
/
29
Prohlédnout znovu
Pořídil si armádní Suzuki LJ 80: Originál z Rakouska sloužil 40 let!
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Základní a redukční převodovky a uzávěrka diferenciálu dotvrzují, že LJ je plnokrevný off road
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Typické pro terénní vozy Suzuki je otvírání motorového prostoru páčkou v palubní schránce
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Do nákladového prostoru k dvěma podélným skládacím sedátkům se nastupuje po odklopení rezervy do strany a sklopení zadního čela po šikovném stupátku
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vůz pohání malý čtyřválec o objemu 797 cm3. Víko motorového prostoru je bez vzpěr, aby se dalo opřít o čelní sklo.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Posuvné přepínání mezi zimním a letním provozem je zajištěné křídlovou matkou
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zadní prostory vozu může krýt rám s plachtou
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz