Postavil si vlastní Tatru 603: Proč má atypickou barvu?
11
/
52
Prohlédnout znovu
Postavil si vlastní Tatru 603: Proč má atypickou barvu?
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Dotaženost detailů potěší, proti strohému originálu přibyla kůže a dřevo
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Bohatě čalouněné sedačky bude ještě třeba upravit. Václav junior narostl do 198 cm a hlavou škrtá o střechu.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Za sedačky pasažérů vzadu přibyl bar s občerstvením. Auto se příležitostně využívá k vození svateb.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Ani po několika tisících kilometrů z motoru nekápne olej, Heřmanovi si dali záležet i na vzhledu jeho okolí
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Na víčko nádrže se před dvěma lety podepsal i slavný tatrovák – cestovatel Miroslav Zikmund
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Chromované plaketky nikdy Tatra 603-2 nenesla. Jsou ze starších modelů a zakrývají přechod barev. Jedna se dnes prodává i za 6000 Kč!
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Na začátku byl před lety jen prorezlý vrak
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší