Postavil si vlastní Tatru 603: Proč má atypickou barvu?
16
/
52
Prohlédnout znovu
Postavil si vlastní Tatru 603: Proč má atypickou barvu?
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Dotaženost detailů potěší, proti strohému originálu přibyla kůže a dřevo
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Bohatě čalouněné sedačky bude ještě třeba upravit. Václav junior narostl do 198 cm a hlavou škrtá o střechu.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Za sedačky pasažérů vzadu přibyl bar s občerstvením. Auto se příležitostně využívá k vození svateb.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Ani po několika tisících kilometrů z motoru nekápne olej, Heřmanovi si dali záležet i na vzhledu jeho okolí
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Na víčko nádrže se před dvěma lety podepsal i slavný tatrovák – cestovatel Miroslav Zikmund
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Chromované plaketky nikdy Tatra 603-2 nenesla. Jsou ze starších modelů a zakrývají přechod barev. Jedna se dnes prodává i za 6000 Kč!
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Na začátku byl před lety jen prorezlý vrak
|
Svět motorů/Leoš Káňa
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena