Dotaženost detailů potěší, proti strohému originálu přibyla kůže a dřevo|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Bohatě čalouněné sedačky bude ještě třeba upravit. Václav junior narostl do 198 cm a hlavou škrtá o střechu.|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Za sedačky pasažérů vzadu přibyl bar s občerstvením. Auto se příležitostně využívá k vození svateb.|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Ani po několika tisících kilometrů z motoru nekápne olej, Heřmanovi si dali záležet i na vzhledu jeho okolí|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Na víčko nádrže se před dvěma lety podepsal i slavný tatrovák – cestovatel Miroslav Zikmund|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Chromované plaketky nikdy Tatra 603-2 nenesla. Jsou ze starších modelů a zakrývají přechod barev. Jedna se dnes prodává i za 6000 Kč!|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Na začátku byl před lety jen prorezlý vrak|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa