Postavil si vlastní Tatru 603: Proč má atypickou barvu?
29
/
52
Prohlédnout znovu
Postavil si vlastní Tatru 603: Proč má atypickou barvu?
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Dotaženost detailů potěší, proti strohému originálu přibyla kůže a dřevo
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Bohatě čalouněné sedačky bude ještě třeba upravit. Václav junior narostl do 198 cm a hlavou škrtá o střechu.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Za sedačky pasažérů vzadu přibyl bar s občerstvením. Auto se příležitostně využívá k vození svateb.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Ani po několika tisících kilometrů z motoru nekápne olej, Heřmanovi si dali záležet i na vzhledu jeho okolí
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Na víčko nádrže se před dvěma lety podepsal i slavný tatrovák – cestovatel Miroslav Zikmund
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Chromované plaketky nikdy Tatra 603-2 nenesla. Jsou ze starších modelů a zakrývají přechod barev. Jedna se dnes prodává i za 6000 Kč!
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Na začátku byl před lety jen prorezlý vrak
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km