Postavil si vlastní Tatru 603: Proč má atypickou barvu?

32/52
Přehled fotografií
Zavřít
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Dotaženost detailů potěší, proti strohému originálu přibyla kůže a dřevo
    Dotaženost detailů potěší, proti strohému originálu přibyla kůže a dřevo| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Bohatě čalouněné sedačky bude ještě třeba upravit. Václav junior narostl do 198 cm a hlavou škrtá o střechu.
    Bohatě čalouněné sedačky bude ještě třeba upravit. Václav junior narostl do 198 cm a hlavou škrtá o střechu.| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Za sedačky pasažérů vzadu přibyl bar s občerstvením. Auto se příležitostně využívá k vození svateb.
    Za sedačky pasažérů vzadu přibyl bar s občerstvením. Auto se příležitostně využívá k vození svateb.| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Ani po několika tisících kilometrů z motoru nekápne olej, Heřmanovi si dali záležet i na vzhledu jeho okolí
    Ani po několika tisících kilometrů z motoru nekápne olej, Heřmanovi si dali záležet i na vzhledu jeho okolí| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Na víčko nádrže se před dvěma lety podepsal i slavný tatrovák – cestovatel Miroslav Zikmund
    Na víčko nádrže se před dvěma lety podepsal i slavný tatrovák – cestovatel Miroslav Zikmund| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Chromované plaketky nikdy Tatra 603-2 nenesla. Jsou ze starších modelů a zakrývají přechod barev. Jedna se dnes prodává i za 6000 Kč!
    Chromované plaketky nikdy Tatra 603-2 nenesla. Jsou ze starších modelů a zakrývají přechod barev. Jedna se dnes prodává i za 6000 Kč!| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Tatra 2-603
    Tatra 2-603| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Na začátku byl před lety jen prorezlý vrak
    Na začátku byl před lety jen prorezlý vrak| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Dotaženost detailů potěší, proti strohému originálu přibyla kůže a dřevo
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Bohatě čalouněné sedačky bude ještě třeba upravit. Václav junior narostl do 198 cm a hlavou škrtá o střechu.
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Za sedačky pasažérů vzadu přibyl bar s občerstvením. Auto se příležitostně využívá k vození svateb.
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Ani po několika tisících kilometrů z motoru nekápne olej, Heřmanovi si dali záležet i na vzhledu jeho okolí
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Na víčko nádrže se před dvěma lety podepsal i slavný tatrovák – cestovatel Miroslav Zikmund
Tatra 2-603
Chromované plaketky nikdy Tatra 603-2 nenesla. Jsou ze starších modelů a zakrývají přechod barev. Jedna se dnes prodává i za 6000 Kč!
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Tatra 2-603
Na začátku byl před lety jen prorezlý vrak