Posvítili jsme si na 30 km/h v centrech. Opravdu zvyšují bezpečnost, nebo spíš škodí?
5
/
12
Prohlédnout znovu
Posvítili jsme si na 30 km/h v centrech. Opravdu zvyšují bezpečnost, nebo spíš škodí?
Video se připravuje ...
Povinná třicítka ve městech
|
Svět motorů
Povinná třicítka ve městech
|
Svět motorů
Hlučnost aut sice s klesající rychlostí také klesá, na druhou stranu se tím doprava v lokalitě zdrží větší dobu, místo aby byla rychle odvedena pryč za hranice obydlené oblasti
|
Svět motorů
Důvodem zpomalování rychlosti je ochrana slabších účastníků provozu. Nebo by víc prospělo, kdyby se všichni účastníci víc věnovali provozu místo mobilního telefonu?
|
Svět motorů
Povinná třicítka ve městech
|
Svět motorů
Moderní auta mají nejnižší emise v 90 a 50 km/h. Takže třicítka ekologii automaticky neprospívá. Ještě víc vadí zbytečné zastavování.
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší