Povinná výbava auta v roce 2025: Tyto čtyři věci stačí

11/13
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Profimedia
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů
  • Výstražný trojúhelník
    Výstražný trojúhelník| Zdroj: BESIP
  • Reflexní vesta
    Reflexní vesta| Zdroj: acz
  • Pod zavazadelníkem posledního Hyundaie i10 jsme našli rezervní kolo, a to jen v dojezdovém provedení. Proč také zmenšovat kapacitu skromného kufru…
    Pod zavazadelníkem posledního Hyundaie i10 jsme našli rezervní kolo, a to jen v dojezdovém provedení. Proč také zmenšovat kapacitu skromného kufru…| Zdroj: Svět motorů
  • Už od roku 2009 je dříve tak samozřejmé rezervní kolo v octavii jen za příplatek. Zde v něm nacházíme i tažné zařízení, nasazované nepopulárním způsobem zespodu. V tom má čtvrtá generace se svým elektricky sklopným obrovskou výhodu.
    Už od roku 2009 je dříve tak samozřejmé rezervní kolo v octavii jen za příplatek. Zde v něm nacházíme i tažné zařízení, nasazované nepopulárním způsobem zespodu. V tom má čtvrtá generace se svým elektricky sklopným obrovskou výhodu.| Zdroj: Svět motorů
  • Za rezervní kolo se připlácí 3900 Kč.
    Za rezervní kolo se připlácí 3900 Kč.| Zdroj: Michal Kollert
  • Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.
    Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.| Zdroj: acz
  • Ve standardu dostanete sadu na rychlou opravu pneumatik, za rezervní kolo se připlácí. Plnohodnotné stojí 4500 Kč a vzadu zabere hodně místa. Kufr s ním by se podle našich měření mohl zmenšit o dalších padesát litrů.
    Ve standardu dostanete sadu na rychlou opravu pneumatik, za rezervní kolo se připlácí. Plnohodnotné stojí 4500 Kč a vzadu zabere hodně místa. Kufr s ním by se podle našich měření mohl zmenšit o dalších padesát litrů.| Zdroj: acz
  • Lékárnička
    Lékárnička| Zdroj: Svět motorů
  • Kontrola platnosti emisí, STK a lékárničky
    Kontrola platnosti emisí, STK a lékárničky| Zdroj: acz
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Výstražný trojúhelník
Reflexní vesta
Pod zavazadelníkem posledního Hyundaie i10 jsme našli rezervní kolo, a to jen v dojezdovém provedení. Proč také zmenšovat kapacitu skromného kufru…
Už od roku 2009 je dříve tak samozřejmé rezervní kolo v octavii jen za příplatek. Zde v něm nacházíme i tažné zařízení, nasazované nepopulárním způsobem zespodu. V tom má čtvrtá generace se svým elektricky sklopným obrovskou výhodu.
Za rezervní kolo se připlácí 3900 Kč.
Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.
Ve standardu dostanete sadu na rychlou opravu pneumatik, za rezervní kolo se připlácí. Plnohodnotné stojí 4500 Kč a vzadu zabere hodně místa. Kufr s ním by se podle našich měření mohl zmenšit o dalších padesát litrů.
Lékárnička
Kontrola platnosti emisí, STK a lékárničky