Pod zavazadelníkem posledního Hyundaie i10 jsme našli rezervní kolo, a to jen v dojezdovém provedení. Proč také zmenšovat kapacitu skromného kufru…|
Zdroj: Svět motorů
Už od roku 2009 je dříve tak samozřejmé rezervní kolo v octavii jen za příplatek. Zde v něm nacházíme i tažné zařízení, nasazované nepopulárním způsobem zespodu. V tom má čtvrtá generace se svým elektricky sklopným obrovskou výhodu.|
Zdroj: Svět motorů
Za rezervní kolo se připlácí 3900 Kč.|
Zdroj: Michal Kollert
Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.|
Zdroj: acz
Ve standardu dostanete sadu na rychlou opravu pneumatik, za rezervní kolo se připlácí. Plnohodnotné stojí 4500 Kč a vzadu zabere hodně místa. Kufr s ním by se podle našich měření mohl zmenšit o dalších padesát litrů.|
Zdroj: acz
Lékárnička|
Zdroj: Svět motorů
Kontrola platnosti emisí, STK a lékárničky|
Zdroj: acz