Povinné bezpečnostní prvky v autech: Před jízdou vypněte!
12
/
57
Prohlédnout znovu
Povinné bezpečnostní prvky v autech: Před jízdou vypněte!
Čtení značek a upozornění na rychlost známe už z nových aut. Komu se to nelíbí, může funkci jednoduše vypnout. Do budoucna se s tím ovšem nepočítá.
|
Svět motorů
Čtení rychlostních značek
|
Svět motorů
Čtení rychlostních značek
|
Svět motorů
Aktivní brzdění
|
Svět motorů
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků