Povinné prohlídky veteránů na STK: Zbytečná buzerace!
20
/
32
Prohlédnout znovu
Povinné prohlídky veteránů na STK: Zbytečná buzerace!
Od podzimu budou muset historická vozidla povinně na technickou kontrolu na STK
|
Svět motorů
Kolik to bude stát? První informace – nebo spíše spekulace – říkají, že by návštěva STK neměla vyjít dráž než současné běžné prohlídky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Emise by se neměly měřit u historických vozidel se zážehovým nebo vznětovým motorem s katalyzátorem
|
Svět motorů
Technická prohlídka u nejmladších historických vozidel by měla být ve stejných dimenzích jako u běžných vozidel se standardními značkami
|
Svět motorů
Prohlídka aut uvedených do provozu do konce roku 1952 by se podle představ ministerstva měla soustředit hlavně na vizuální kontrolu jednotlivých technických celků
|
Svět motorů
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Vozy Škoda na Sachsen Classic 2021
|
Škoda
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky