Mechanik Jiří Hrůza ukazuje čep hlavy kola na první generaci octavie. Právě tyto specifi cké díly nedělají výrobci déle, než nezbytně musí.|
Zdroj: Svět motorů
Povinnost i zahraničních výrobců zásobovat český trh náhradními díly deset let po ukončení výroby modelu byla v ČSSR široce medializovaná. V roce 1995 si pak nikdo nevšiml, že se zkrátila na pět let.|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Octavia|
Zdroj: Svět motorů
Čalounění levé sedačky|
Zdroj: Svět motorů
Stahovací mechanismus levého předního okna|
Zdroj: Svět motorů
Přední světlomet|
Zdroj: Svět motorů
Těsnění pod hlavou válců|
Zdroj: Svět motorů
Vodní čerpadlo|
Zdroj: Svět motorů
Brzdové obložení přední|
Zdroj: Svět motorů
Olejový filtr|
Zdroj: Svět motorů
Povinnost zásobování náhradními díly|
Zdroj: Svět motorů
Povinnost zásobování náhradními díly|
Zdroj: Svět motorů
Povinnost zásobování náhradními díly|
Zdroj: Svět motorů
Povinnost zásobování náhradními díly|
Zdroj: Svět motorů