Povinnost zásobování náhradními díly 10 let? Veliký omyl!

31/54
Zavřít
  • Mechanik Jiří Hrůza ukazuje čep hlavy kola na první generaci octavie. Právě tyto specifi cké díly nedělají výrobci déle, než nezbytně musí.
    Mechanik Jiří Hrůza ukazuje čep hlavy kola na první generaci octavie. Právě tyto specifi cké díly nedělají výrobci déle, než nezbytně musí.| Zdroj: Svět motorů
  • Povinnost i zahraničních výrobců zásobovat český trh náhradními díly deset let po ukončení výroby modelu byla v ČSSR široce medializovaná. V roce 1995 si pak nikdo nevšiml, že se zkrátila na pět let.
    Povinnost i zahraničních výrobců zásobovat český trh náhradními díly deset let po ukončení výroby modelu byla v ČSSR široce medializovaná. V roce 1995 si pak nikdo nevšiml, že se zkrátila na pět let.| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: Svět motorů
  • Čalounění levé sedačky
    Čalounění levé sedačky| Zdroj: Svět motorů
  • Stahovací mechanismus levého předního okna
    Stahovací mechanismus levého předního okna| Zdroj: Svět motorů
  • Přední světlomet
    Přední světlomet| Zdroj: Svět motorů
  • Těsnění pod hlavou válců
    Těsnění pod hlavou válců| Zdroj: Svět motorů
  • Vodní čerpadlo
    Vodní čerpadlo| Zdroj: Svět motorů
  • Brzdové obložení přední
    Brzdové obložení přední| Zdroj: Svět motorů
  • Olejový filtr
    Olejový filtr| Zdroj: Svět motorů
  • Povinnost zásobování náhradními díly
    Povinnost zásobování náhradními díly| Zdroj: Svět motorů
  • Povinnost zásobování náhradními díly
    Povinnost zásobování náhradními díly| Zdroj: Svět motorů
  • Povinnost zásobování náhradními díly
    Povinnost zásobování náhradními díly| Zdroj: Svět motorů
  • Povinnost zásobování náhradními díly
    Povinnost zásobování náhradními díly| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Octavia III
    Škoda Octavia III| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Octavia II
    Škoda Octavia II| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Octavia I
    Škoda Octavia I| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět motorů
  • Toyota Auris II
    Toyota Auris II| Zdroj: Svět motorů
  • Toyota Auris I
    Toyota Auris I| Zdroj: Svět motorů
  • Toyota Corolla
    Toyota Corolla| Zdroj: Svět motorů
  • Toyota RAV4
    Toyota RAV4| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Golf VII
    Volkswagen Golf VII| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Golf VI
    Volkswagen Golf VI| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Golf V
    Volkswagen Golf V| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Golf IV
    Volkswagen Golf IV| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai Elantra
    Hyundai Elantra| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai Lantra
    Hyundai Lantra| Zdroj: Svět motorů
  • Kia Cee´d
    Kia Cee´d| Zdroj: Svět motorů
  • Kia Cee´d
    Kia Cee´d| Zdroj: Svět motorů
  • Kia Cerato
    Kia Cerato| Zdroj: Svět motorů
  • Kia Sportage
    Kia Sportage| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz C
    Mercedes-Benz C| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz C
    Mercedes-Benz C| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz C
    Mercedes-Benz C| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz E
    Mercedes-Benz E| Zdroj: Svět motorů
  • Dacia Logan
    Dacia Logan| Zdroj: Svět motorů
  • Dacia Logan
    Dacia Logan| Zdroj: Svět motorů
  • Dacia Solenza
    Dacia Solenza| Zdroj: Svět motorů
  • Dacia 1307 Double Cab
    Dacia 1307 Double Cab| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Escort
    Ford Escort| Zdroj: Svět motorů
  • BMW 3
    BMW 3| Zdroj: Svět motorů
  • BMW 3
    BMW 3| Zdroj: Svět motorů
  • BMW 3
    BMW 3| Zdroj: Svět motorů
  • BMW 5
    BMW 5| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 308
    Peugeot 308| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 308
    Peugeot 308| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 306
    Peugeot 306| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 307
    Peugeot 307| Zdroj: Svět motorů
Mechanik Jiří Hrůza ukazuje čep hlavy kola na první generaci octavie. Právě tyto specifi cké díly nedělají výrobci déle, než nezbytně musí.
Povinnost i zahraničních výrobců zásobovat český trh náhradními díly deset let po ukončení výroby modelu byla v ČSSR široce medializovaná. V roce 1995 si pak nikdo nevšiml, že se zkrátila na pět let.
Škoda Octavia
Čalounění levé sedačky
Stahovací mechanismus levého předního okna
Přední světlomet
Těsnění pod hlavou válců
Vodní čerpadlo
Brzdové obložení přední
Olejový filtr
Povinnost zásobování náhradními díly
Povinnost zásobování náhradními díly
Povinnost zásobování náhradními díly
Povinnost zásobování náhradními díly
Škoda Octavia III
Škoda Octavia II
Škoda Octavia I
Škoda Felicia
Toyota Auris II
Toyota Auris I
Toyota Corolla
Toyota RAV4
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VI
Volkswagen Golf V
Volkswagen Golf IV
Hyundai i30
Hyundai i30
Hyundai Elantra
Hyundai Lantra
Kia Cee´d
Kia Cee´d
Kia Cerato
Kia Sportage
Mercedes-Benz C
Mercedes-Benz C
Mercedes-Benz C
Mercedes-Benz E
Dacia Logan
Dacia Logan
Dacia Solenza
Dacia 1307 Double Cab
Ford Focus
Ford Focus
Ford Focus
Ford Escort
BMW 3
BMW 3
BMW 3
BMW 5
Peugeot 308
Peugeot 308
Peugeot 306
Peugeot 307