Práce, při které jde o život: Zažili jsme den na opravě dálnice

1/9
Přehled fotografií
Zavřít
  • Den na opravě dálnice
    Den na opravě dálnice| Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
  • Kamion skoro olizuje loket. Rychle jedoucí auta míjejí dělníky ve vzdálenosti jen pár desítek centimetrů a můžou stavbaře smést. U pomalu jedoucích zase hrozí, že řidič bude z okýnka nadávat, nebo rovnou po pracovnících stavby něco hodí.
    Kamion skoro olizuje loket. Rychle jedoucí auta míjejí dělníky ve vzdálenosti jen pár desítek centimetrů a můžou stavbaře smést. U pomalu jedoucích zase hrozí, že řidič bude z okýnka nadávat, nebo rovnou po pracovnících stavby něco hodí.| Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
  • Asfaltová směs má 165 °C. Na téhle straně finišeru je sice vedro, ale aspoň tu nejezdí v těsné blízkosti auta. Ten, kdo má stejnou práci na druhé straně, musí vydržet horko i provoz pár centimetrů od sebe.
    Asfaltová směs má 165 °C. Na téhle straně finišeru je sice vedro, ale aspoň tu nejezdí v těsné blízkosti auta. Ten, kdo má stejnou práci na druhé straně, musí vydržet horko i provoz pár centimetrů od sebe.| Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
  • I když je omezení k vzteku, je pořád lepší stavbu sledovat jako řidič nebo spolujezdec. Kolonou za pár minut projedete, dělníci tady ale v letním horku dělají dvanáctky.
    I když je omezení k vzteku, je pořád lepší stavbu sledovat jako řidič nebo spolujezdec. Kolonou za pár minut projedete, dělníci tady ale v letním horku dělají dvanáctky.| Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
  • Denně tady projede v průměru 70 000 vozidel, nejméně 20 000 z nich jsou nákladní auta. Řidiči některých z nich lidem na stavbě nadávají, nebo po nich rovnou něco hodí.
    Denně tady projede v průměru 70 000 vozidel, nejméně 20 000 z nich jsou nákladní auta. Řidiči některých z nich lidem na stavbě nadávají, nebo po nich rovnou něco hodí.| Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
  • ŘSD i stavební firmy, které opravují dálnice, se snaží nabádat řidiče k opatrné jízdě v místě, kde se pracuje. Dělníci se taky chtějí vrátit v pořádku domů.
    ŘSD i stavební firmy, které opravují dálnice, se snaží nabádat řidiče k opatrné jízdě v místě, kde se pracuje. Dělníci se taky chtějí vrátit v pořádku domů.| Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
  • ŘSD i stavební firmy, které opravují dálnice, se snaží nabádat řidiče k opatrné jízdě v místě, kde se pracuje. Dělníci se taky chtějí vrátit v pořádku domů.
    ŘSD i stavební firmy, které opravují dálnice, se snaží nabádat řidiče k opatrné jízdě v místě, kde se pracuje. Dělníci se taky chtějí vrátit v pořádku domů.| Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
  • ŘSD i stavební firmy, které opravují dálnice, se snaží nabádat řidiče k opatrné jízdě v místě, kde se pracuje. Dělníci se taky chtějí vrátit v pořádku domů.
    ŘSD i stavební firmy, které opravují dálnice, se snaží nabádat řidiče k opatrné jízdě v místě, kde se pracuje. Dělníci se taky chtějí vrátit v pořádku domů.| Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
  • Při nehodě na D2 u Hustopeči zemřeli v pondělí 28. srpna dva silničáři. Dalších osm lidí – z toho tři pracovníci stavby – utrpělo zranění.
    Při nehodě na D2 u Hustopeči zemřeli v pondělí 28. srpna dva silničáři. Dalších osm lidí – z toho tři pracovníci stavby – utrpělo zranění.| Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
Den na opravě dálnice
Kamion skoro olizuje loket. Rychle jedoucí auta míjejí dělníky ve vzdálenosti jen pár desítek centimetrů a můžou stavbaře smést. U pomalu jedoucích zase hrozí, že řidič bude z okýnka nadávat, nebo rovnou po pracovnících stavby něco hodí.
Asfaltová směs má 165 °C. Na téhle straně finišeru je sice vedro, ale aspoň tu nejezdí v těsné blízkosti auta. Ten, kdo má stejnou práci na druhé straně, musí vydržet horko i provoz pár centimetrů od sebe.
I když je omezení k vzteku, je pořád lepší stavbu sledovat jako řidič nebo spolujezdec. Kolonou za pár minut projedete, dělníci tady ale v letním horku dělají dvanáctky.
Denně tady projede v průměru 70 000 vozidel, nejméně 20 000 z nich jsou nákladní auta. Řidiči některých z nich lidem na stavbě nadávají, nebo po nich rovnou něco hodí.
ŘSD i stavební firmy, které opravují dálnice, se snaží nabádat řidiče k opatrné jízdě v místě, kde se pracuje. Dělníci se taky chtějí vrátit v pořádku domů.
ŘSD i stavební firmy, které opravují dálnice, se snaží nabádat řidiče k opatrné jízdě v místě, kde se pracuje. Dělníci se taky chtějí vrátit v pořádku domů.
ŘSD i stavební firmy, které opravují dálnice, se snaží nabádat řidiče k opatrné jízdě v místě, kde se pracuje. Dělníci se taky chtějí vrátit v pořádku domů.
Při nehodě na D2 u Hustopeči zemřeli v pondělí 28. srpna dva silničáři. Dalších osm lidí – z toho tři pracovníci stavby – utrpělo zranění.