Praga Alfa: Zpátky ke kořenům

30/32
Přehled fotografií
Zavřít
  • Zajímavostí Pragy Alfa je potah střechy tvořený střechovicí. Ano, materiálem používaným na střechy kabrioletů.
    Zajímavostí Pragy Alfa je potah střechy tvořený střechovicí. Ano, materiálem používaným na střechy kabrioletů.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Přístrojové desce dominuje rychloměr a hodiny. Všimněte si, že vůz už měl také denní počitadlo ujeté vzdálenosti. Klíčkem vlevo ovládáte zapalování.
    Přístrojové desce dominuje rychloměr a hodiny. Všimněte si, že vůz už měl také denní počitadlo ujeté vzdálenosti. Klíčkem vlevo ovládáte zapalování.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Volant vozu vypadá z dnešního pohledu trochu jako kormidlo lodi. Vpravo dole je vidět hlava řadicí páky ovládající čtyřstupňovou převodovku.
    Volant vozu vypadá z dnešního pohledu trochu jako kormidlo lodi. Vpravo dole je vidět hlava řadicí páky ovládající čtyřstupňovou převodovku.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Praga Alfa
    Praga Alfa| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Praga Alfa
    Praga Alfa| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Praga Alfa platila za luxusní vůz, otipovaný pro šest pasažérů včetně řidiče. Ti seděli ve třech řadách.
    Praga Alfa platila za luxusní vůz, otipovaný pro šest pasažérů včetně řidiče. Ti seděli ve třech řadách.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Praga Alfa
    Praga Alfa| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Praga Alfa
    Praga Alfa| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Praga Alfa
    Praga Alfa| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Praga Alfa
    Praga Alfa| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Praga Alfa
    Praga Alfa| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Svým rozvorem a délkou alfa odpovídá dnešním vozům nejvyšší třídy v dlouhé verzi
    Svým rozvorem a délkou alfa odpovídá dnešním vozům nejvyšší třídy v dlouhé verzi| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Praga Alfa
    Praga Alfa| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Praga Alfa
    Praga Alfa| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Praga Alfa
    Praga Alfa| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Praga Alfa
    Praga Alfa| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Víko zavazdelníku lze otevřít po odjištění dvou zámků, ovládaných dvojicí kliček
    Víko zavazdelníku lze otevřít po odjištění dvou zámků, ovládaných dvojicí kliček| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • V době vzniku vozu vyhláška předepisovala mít na autě dvě rezervní kola. Důvodem byl stav tehdejších cest a také úroveň pneumatik.
    V době vzniku vozu vyhláška předepisovala mít na autě dvě rezervní kola. Důvodem byl stav tehdejších cest a také úroveň pneumatik.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Praga Alfa
    Praga Alfa| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Šestiválcový rozdělovač zapalování vyrobila firma Bosch. Vůbec od Bosche je na autě řada komponentů.
    Šestiválcový rozdělovač zapalování vyrobila firma Bosch. Vůbec od Bosche je na autě řada komponentů.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Alfa měla logo výrobce dokonce na kapotě, jak to známe z rolls-royceů, jaguarů a mercedesů
    Alfa měla logo výrobce dokonce na kapotě, jak to známe z rolls-royceů, jaguarů a mercedesů| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Zatímco přední dveře se otevírají proti směru jízdy, ty zadní po směru. Dne nevídané řešení.
    Zatímco přední dveře se otevírají proti směru jízdy, ty zadní po směru. Dne nevídané řešení.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Praga Alfa
    Praga Alfa| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Auta třicátých let měla klakson situovaný vně vozidla. Snad aby byla lépe slyšet.
    Auta třicátých let měla klakson situovaný vně vozidla. Snad aby byla lépe slyšet.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Praga byla automobilka zahrnutá do strojírenského kombinátu ČKD
    Praga byla automobilka zahrnutá do strojírenského kombinátu ČKD| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Praga Alfa
    Praga Alfa| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Praga Alfa
    Praga Alfa| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Praga Alfa
    Praga Alfa| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Ve 30. letech byla auta zcela běžně opatřená chromovanými díly. Chrom prošel na tomto autě renovací.
    Ve 30. letech byla auta zcela běžně opatřená chromovanými díly. Chrom prošel na tomto autě renovací.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • V případě selhání elektrického startéru lze motor natočit manuálně klikou. Musí se to ale umět, jinak můžete přijít o prsty.
    V případě selhání elektrického startéru lze motor natočit manuálně klikou. Musí se to ale umět, jinak můžete přijít o prsty.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Praga Alfa
    Praga Alfa| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Druhé vydání z roku 1937 přineslo také zcela nový rám karoserie. Zajímavostí je výztuha tvaru písmene X.
    Druhé vydání z roku 1937 přineslo také zcela nový rám karoserie. Zajímavostí je výztuha tvaru písmene X.| Zdroj: Praga
Zajímavostí Pragy Alfa je potah střechy tvořený střechovicí. Ano, materiálem používaným na střechy kabrioletů.
Přístrojové desce dominuje rychloměr a hodiny. Všimněte si, že vůz už měl také denní počitadlo ujeté vzdálenosti. Klíčkem vlevo ovládáte zapalování.
Volant vozu vypadá z dnešního pohledu trochu jako kormidlo lodi. Vpravo dole je vidět hlava řadicí páky ovládající čtyřstupňovou převodovku.
Praga Alfa
Praga Alfa
Praga Alfa platila za luxusní vůz, otipovaný pro šest pasažérů včetně řidiče. Ti seděli ve třech řadách.
Praga Alfa
Praga Alfa
Praga Alfa
Praga Alfa
Praga Alfa
Svým rozvorem a délkou alfa odpovídá dnešním vozům nejvyšší třídy v dlouhé verzi
Praga Alfa
Praga Alfa
Praga Alfa
Praga Alfa
Víko zavazdelníku lze otevřít po odjištění dvou zámků, ovládaných dvojicí kliček
V době vzniku vozu vyhláška předepisovala mít na autě dvě rezervní kola. Důvodem byl stav tehdejších cest a také úroveň pneumatik.
Praga Alfa
Šestiválcový rozdělovač zapalování vyrobila firma Bosch. Vůbec od Bosche je na autě řada komponentů.
Alfa měla logo výrobce dokonce na kapotě, jak to známe z rolls-royceů, jaguarů a mercedesů
Zatímco přední dveře se otevírají proti směru jízdy, ty zadní po směru. Dne nevídané řešení.
Praga Alfa
Auta třicátých let měla klakson situovaný vně vozidla. Snad aby byla lépe slyšet.
Praga byla automobilka zahrnutá do strojírenského kombinátu ČKD
Praga Alfa
Praga Alfa
Praga Alfa
Ve 30. letech byla auta zcela běžně opatřená chromovanými díly. Chrom prošel na tomto autě renovací.
V případě selhání elektrického startéru lze motor natočit manuálně klikou. Musí se to ale umět, jinak můžete přijít o prsty.
Praga Alfa
Druhé vydání z roku 1937 přineslo také zcela nový rám karoserie. Zajímavostí je výztuha tvaru písmene X.