Pražské modré zóny jen pro rezidenty? Návštěvníkům dost zkomplikují život
3
/
57
Prohlédnout znovu
Pražské modré zóny jen pro rezidenty? Návštěvníkům dost zkomplikují život
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ilustrační foto
|
auto.cz
V Úvalech u Prahy se v centru používají kotoučky. Ty si řidič může zadarmo vzít ve schránce na sloupu. Do Německa by se s nimi ale vydávat neměl. Tam jsou jasně dané rozměry, tvar a barva kotoučků.
|
Svět Motorů
V Palackého ulici v Praze používají místo zelených a červených čísel kontrolky. Červené světýlko vedle údaji o času značí, že řidič překročil povolenou půlhodinu.
|
Svět Motorů
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Co bude dál s modrými zónami
|
Svět motorů
Rok s nenáviděnými zónami. Plaťte a mlčte
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu