Pražské modré zóny jen pro rezidenty? Návštěvníkům dost zkomplikují život
4
/
57
Prohlédnout znovu
Pražské modré zóny jen pro rezidenty? Návštěvníkům dost zkomplikují život
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ilustrační foto
|
auto.cz
V Úvalech u Prahy se v centru používají kotoučky. Ty si řidič může zadarmo vzít ve schránce na sloupu. Do Německa by se s nimi ale vydávat neměl. Tam jsou jasně dané rozměry, tvar a barva kotoučků.
|
Svět Motorů
V Palackého ulici v Praze používají místo zelených a červených čísel kontrolky. Červené světýlko vedle údaji o času značí, že řidič překročil povolenou půlhodinu.
|
Svět Motorů
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Co bude dál s modrými zónami
|
Svět motorů
Rok s nenáviděnými zónami. Plaťte a mlčte
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní