Pražský okruh mezi D1 a Běchovicemi bude stát v roce 2024, slibuje Babiš

1/7
Zavřít
  • Do vybagrovaného pruhu se nejprve položí štěrkodrť o výšce 150 mm a kamenivo stmelené cementem a zválcuje se.
    Do vybagrovaného pruhu se nejprve položí štěrkodrť o výšce 150 mm a kamenivo stmelené cementem a zválcuje se.| Zdroj: acz
  • Nákladní auta nasypou před fi nišer směs betonu a hrubého kameniva na desku o výšce 22 cm. Do betonu se ještě zavibrují kluzné trny a kotvy.
    Nákladní auta nasypou před fi nišer směs betonu a hrubého kameniva na desku o výšce 22 cm. Do betonu se ještě zavibrují kluzné trny a kotvy.| Zdroj: acz
  • Hned vzápětí jede druhý fi nišer, který položí 5 cm vysokou fi nální betonovou vrstvu s jemnějším kamenivem s protismykovými vlastnostmi a vyšším množstvím cementu.
    Hned vzápětí jede druhý fi nišer, který položí 5 cm vysokou fi nální betonovou vrstvu s jemnějším kamenivem s protismykovými vlastnostmi a vyšším množstvím cementu.| Zdroj: acz
  • Po druhém fi nišeru se povrch desky postříká speciálním voskem zpomalujícím vysychání.
    Po druhém fi nišeru se povrch desky postříká speciálním voskem zpomalujícím vysychání.| Zdroj: acz
  • Po několika hodinách na beton vjedou speciální stroje s drátěnými kartáči, které povrch zdrsní. Tím se odhalí kamínky v betonu a vzniká protismykový povrch, kterým navíc snadno odtéká voda. Spáry se řežou zhruba do třetiny nad kluzné trny, zbytek betonu ř
    Po několika hodinách na beton vjedou speciální stroje s drátěnými kartáči, které povrch zdrsní. Tím se odhalí kamínky v betonu a vzniká protismykový povrch, kterým navíc snadno odtéká voda. Spáry se řežou zhruba do třetiny nad kluzné trny, zbytek betonu ř| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
Do vybagrovaného pruhu se nejprve položí štěrkodrť o výšce 150 mm a kamenivo stmelené cementem a zválcuje se.
Nákladní auta nasypou před fi nišer směs betonu a hrubého kameniva na desku o výšce 22 cm. Do betonu se ještě zavibrují kluzné trny a kotvy.
Hned vzápětí jede druhý fi nišer, který položí 5 cm vysokou fi nální betonovou vrstvu s jemnějším kamenivem s protismykovými vlastnostmi a vyšším množstvím cementu.
Po druhém fi nišeru se povrch desky postříká speciálním voskem zpomalujícím vysychání.
Po několika hodinách na beton vjedou speciální stroje s drátěnými kartáči, které povrch zdrsní. Tím se odhalí kamínky v betonu a vzniká protismykový povrch, kterým navíc snadno odtéká voda. Spáry se řežou zhruba do třetiny nad kluzné trny, zbytek betonu ř
Abarth
Abarth