Volfovi zachránili nejen automobil, ale také původní nápis Walter z tovární haly v Jinonicích|
Zdroj: Auto Bild Klassik/J. Lasík
Rozměrný volant je potažený vrstvou celuloidu, používanou třeba i na tahacích harmonikách|
Zdroj: Auto Bild Klassik/J. Lasík
Walter Super 6|
Zdroj: Auto Bild Klassik/J. Lasík
Bohatost směsi dvou karburátorů Zenith HAKB 30 lze upravovat z místa řidiče|
Zdroj: Auto Bild Klassik/J. Lasík
Zcela ve stylu roku 1930. Tehdy módní obdélné „budíčky“ mají i jiné vozy z té doby.|
Zdroj: Auto Bild Klassik/J. Lasík
Pro značku Walter typická písmena najdeme i na pedálech|
Zdroj: Auto Bild Klassik/J. Lasík
Walter Super 6|
Zdroj: Auto Bild Klassik/J. Lasík
Karoserie Touring vznikla přímo v jinonické továrně|
Zdroj: Auto Bild Klassik/J. Lasík
Walter Super 6|
Zdroj: Auto Bild Klassik/J. Lasík
O změně směru jízdy informuje ostatní řidiče směrová šipka. Ovládání je elektromechanické, přepínačem pod volantem. V noci šipka svítí oranžovým světlem.|
Zdroj: Auto Bild Klassik/J. Lasík
To není obyčejný řadový šestiválec o objemu 3,2 litru, ale doslova umělecké dílo. Letecký průmysl se nezapře.|
Zdroj: Auto Bild Klassik/J. Lasík
Okřídlené véčko“ dvojité „véčko odkazuje na jméno zakladatele továrny a letecké geny automobilů Walter|
Zdroj: Auto Bild Klassik/J. Lasík
Upínání kol jedinou maticí bylo typické pro sportovní vozy nejvyšší třídy s drátěnými koly|
Zdroj: Auto Bild Klassik/J. Lasík
Hlavní světlomety doplňují dvě malá hledací světla Phares-Besnard|
Zdroj: Auto Bild Klassik/J. Lasík
Stav vozu před počátkem renovace v roce 2001. Zbědovaný, ale naštěstí kompletní.|
Zdroj: Auto Bild Klassik/J. Lasík