Před padesáti lety se představila první Honda Civic!
2
/
31
Prohlédnout znovu
Před padesáti lety se představila první Honda Civic!
Dvoudveřová Honda Civic Automatic v nejvyšší výbavě Hi-Deluxe.
|
Honda
Honda Civic 1.generace
|
acz
Honda Civic 1.generace
|
acz
Honda Civic 1.generace
|
acz
Honda Civic 1.generace
|
acz
Honda Civic 1.generace
|
acz
Honda Civic 1.generace
|
acz
Honda Civic 1.generace
|
acz
Honda Civic 1.generace
|
acz
Honda Civic 1.generace
|
acz
Honda Civic 1.generace
|
acz
Honda Civic 1.generace
|
acz
První generace Hondy Civic 1200 se představila veřejnosti v červenci 1972 ve dvoudveřovém provedení.
|
Honda
Třídveřový hatchback Honda Civic s typickými větracími otvory po stranách kapoty a směrovými blikači pod nárazníkem.
|
Honda
Přehledná palubní deska měla před volantem rychloměr a otáčkoměr a uprostřed palivoměr a teploměr a pod nimi rádio.
|
Honda
Čtyřdveřová Honda Civic 1500 se vyráběla od roku 1973 s motorem série ED. Čtyřválec s objemem 1 488 cm3 měl výkon 65 koní.
|
Honda
Sedan Honda Civic s motorem CVCC v nejvyšší výbavě s pneumatikami s bílými pruhy na bocích.
|
Honda
Civic měl nezávislé zavěšení všech kol a pérování vinutými pružinami se soustřednými tlumiči.
|
Honda
Poslední verzí Hondy Civic první generace bylo pětidveřové kombi Van, nabízené ve verzích Standard, Custom, DeLuxe, Automatic Custom a Automatic DeLuxe.
|
Honda
Třídveřová Honda Civic z roku 1975 s motorem CVCC 1300 (SB2). Vůz měl pozměněnou masku chladiče a plastové zakončení nárazníků.
|
Honda
Nevýhodou třídveřového provedení byla vysoká nakládací hrana zavazadlového prostoru. Parkovací a couvací světla byla v nárazníku.
|
Honda
Třídveřová Honda Civic 1200 z roku 1975 s výbavou Hi-Deluxe a motorem CVCC.
|
Honda
Čtyřdveřový sedan měl, stejně jako dvoudveřový model, víko kufru pod zadním oknem otevírané nahoru.
|
Honda
Civic měl vnější zpětná zrcátka umístěná hodně vpředu na blatnících.
|
Honda
Pětidveřová Honda Civic 1500 se vyráběla od ledna 1974 do července 1978. V roce 1975 jich Honda vyrobila necelých 78 tisíc, o rok později jen 47 600.
|
Honda
Pětidveřový hatchback měl nahoru otvírané zadní dveře, ale na rozdíl od třídveřového hatchbacku měl výrazně nižší nakládací hranu, což usnadňovalo manipulaci se zavazadly.
|
Honda
Vpředu měla Honda Civic dělená sedadla, vzadu lavici. Všechna sedadla měla bezpečnostní pásy.
|
Honda
Za příplatek si bylo možné pořídit dřevěný sportovní dvouramenný volant.
|
Honda
Třídveřová Honda Civic 1300 GL z roku 1978.
|
Honda
V tomto provedení se loučila první generace Hondy Civic. Druhá generace Hondy Civic se vyráběla v letech 1979 až 1983 a byla o něco větší a silnější.
|
Honda
Motor CVCC debutoval v prosinci 1973. Měl hlavu válců s rozvodem OHC a účinnějším spalováním paliva. Motor CVCC nevyžadoval katalyzátor ani bezolovnaté palivo, a přitom splňoval americké emisní standardy.
|
Honda
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Online: Velká cena Miami 2024
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...