Dvoudveřová Honda Civic Automatic v nejvyšší výbavě Hi-Deluxe.|
Zdroj: Honda
Honda Civic 1.generace|
Zdroj: acz
Honda Civic 1.generace|
Zdroj: acz
Honda Civic 1.generace|
Zdroj: acz
Honda Civic 1.generace|
Zdroj: acz
Honda Civic 1.generace|
Zdroj: acz
Honda Civic 1.generace|
Zdroj: acz
Honda Civic 1.generace|
Zdroj: acz
Honda Civic 1.generace|
Zdroj: acz
Honda Civic 1.generace|
Zdroj: acz
Honda Civic 1.generace|
Zdroj: acz
Honda Civic 1.generace|
Zdroj: acz
První generace Hondy Civic 1200 se představila veřejnosti v červenci 1972 ve dvoudveřovém provedení.|
Zdroj: Honda
Třídveřový hatchback Honda Civic s typickými větracími otvory po stranách kapoty a směrovými blikači pod nárazníkem.|
Zdroj: Honda
Přehledná palubní deska měla před volantem rychloměr a otáčkoměr a uprostřed palivoměr a teploměr a pod nimi rádio.|
Zdroj: Honda
Čtyřdveřová Honda Civic 1500 se vyráběla od roku 1973 s motorem série ED. Čtyřválec s objemem 1 488 cm3 měl výkon 65 koní.|
Zdroj: Honda
Sedan Honda Civic s motorem CVCC v nejvyšší výbavě s pneumatikami s bílými pruhy na bocích.|
Zdroj: Honda
Civic měl nezávislé zavěšení všech kol a pérování vinutými pružinami se soustřednými tlumiči.|
Zdroj: Honda
Poslední verzí Hondy Civic první generace bylo pětidveřové kombi Van, nabízené ve verzích Standard, Custom, DeLuxe, Automatic Custom a Automatic DeLuxe.|
Zdroj: Honda
Třídveřová Honda Civic z roku 1975 s motorem CVCC 1300 (SB2). Vůz měl pozměněnou masku chladiče a plastové zakončení nárazníků.|
Zdroj: Honda
Nevýhodou třídveřového provedení byla vysoká nakládací hrana zavazadlového prostoru. Parkovací a couvací světla byla v nárazníku.|
Zdroj: Honda
Třídveřová Honda Civic 1200 z roku 1975 s výbavou Hi-Deluxe a motorem CVCC.|
Zdroj: Honda
Čtyřdveřový sedan měl, stejně jako dvoudveřový model, víko kufru pod zadním oknem otevírané nahoru.|
Zdroj: Honda
Civic měl vnější zpětná zrcátka umístěná hodně vpředu na blatnících.|
Zdroj: Honda
Pětidveřová Honda Civic 1500 se vyráběla od ledna 1974 do července 1978. V roce 1975 jich Honda vyrobila necelých 78 tisíc, o rok později jen 47 600.|
Zdroj: Honda
Pětidveřový hatchback měl nahoru otvírané zadní dveře, ale na rozdíl od třídveřového hatchbacku měl výrazně nižší nakládací hranu, což usnadňovalo manipulaci se zavazadly.|
Zdroj: Honda
Vpředu měla Honda Civic dělená sedadla, vzadu lavici. Všechna sedadla měla bezpečnostní pásy.|
Zdroj: Honda
Za příplatek si bylo možné pořídit dřevěný sportovní dvouramenný volant.|
Zdroj: Honda
Třídveřová Honda Civic 1300 GL z roku 1978.|
Zdroj: Honda
V tomto provedení se loučila první generace Hondy Civic. Druhá generace Hondy Civic se vyráběla v letech 1979 až 1983 a byla o něco větší a silnější.|
Zdroj: Honda
Motor CVCC debutoval v prosinci 1973. Měl hlavu válců s rozvodem OHC a účinnějším spalováním paliva. Motor CVCC nevyžadoval katalyzátor ani bezolovnaté palivo, a přitom splňoval americké emisní standardy.|
Zdroj: Honda