Představujeme: Alternativní pohony Daimleru
15
/
19
Přehled fotografií
Zavřít
Nejčerstvější novinku v alternativních pohonech Daimleru tvoří koncept elektrického Canteru
|
Zdroj: acz
Akumulátory verze E-Cell se nacházejí mezi nápravami, motor s chlazením pak pod úzkou budkou
|
Zdroj: acz
Spotřebu elektřiny a stav nabití baterií znázorňují ručičkové ukazatele
|
Zdroj: acz
Canter Eco-Hybrid kombinuje třílitrový turbodiesel o výkonu 92 kW s elektromotorem 35 kW
|
Zdroj: acz
Atego BlueTec hybrid určené pro rozvážku leží těsně pod hranicí 12 tun celkové hmotnosti
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Spojka hybridního Atega se nachází mezi turbodieselem a elektrickým motorem
|
Zdroj: acz
Řidič může na speciálním displeji vidět tok energií v Ategu
|
Zdroj: acz
Econic s pohonem na zemní plyn pomáhá udržovat vzduch ve městech na příznivé úrovni
|
Zdroj: acz
Tahač Econic NGT najde uplatnění zejména na letištích
|
Zdroj: acz
Čtveřice plynových nádrží tahače je chráněná masivním železným rámem
|
Zdroj: acz
Econic v hybridním provedení používá elektrickou složku od Atega
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Zavřít