Přehřívání motoru: Hrozí i moderním motorům. Proč je pro ně nebezpečnější?
1
/
16
Přehled fotografií
Zavřít
Přehřívání motoru: Hrozí i moderním motorům. Proč je pro ně nebezpečnější?
|
Zdroj: acz
Okruh chlazení motoru
|
Zdroj: acz
Teploměr (a otáčkoměr) staršího BMW
|
Zdroj: acz
Ventilátor chlazení (zde na motoru Roveru 75)
|
Zdroj: acz
A vaříme
|
Zdroj: acz
Chladič motoru bývá zanesený nebo porézní
|
Zdroj: acz
Termostat
|
Zdroj: acz
Těsnění hlavy válců položené na bloku motoru
|
Zdroj: acz
Motor a jeho chladicí soustava
|
Zdroj: acz
Motor se teprve ohřívá
|
Zdroj: acz
Expanzní nádobka chladicí soustavy (VW)
|
Zdroj: acz
Dým valící se z motorového prostoru znamená problém
|
Zdroj: acz
Kontrolka přehřátí motoru
|
Zdroj: acz
Vodní pumpa v pokročilejší verzi (VW 1.8 TSI)
|
Zdroj: acz
Přetlakové víčko expanzní nádobky
|
Zdroj: acz
Okruh chlazení u motoru BMW
|
Zdroj: acz
Zavřít