Přehřívání motoru: Hrozí i moderním motorům. Proč je pro ně nebezpečnější?
3
/
16
Prohlédnout znovu
Přehřívání motoru: Hrozí i moderním motorům. Proč je pro ně nebezpečnější?
Přehřívání motoru: Hrozí i moderním motorům. Proč je pro ně nebezpečnější?
|
acz
Okruh chlazení motoru
|
acz
Teploměr (a otáčkoměr) staršího BMW
|
acz
Ventilátor chlazení (zde na motoru Roveru 75)
|
acz
A vaříme
|
acz
Chladič motoru bývá zanesený nebo porézní
|
acz
Termostat
|
acz
Těsnění hlavy válců položené na bloku motoru
|
acz
Motor a jeho chladicí soustava
|
acz
Motor se teprve ohřívá
|
acz
Expanzní nádobka chladicí soustavy (VW)
|
acz
Dým valící se z motorového prostoru znamená problém
|
acz
Kontrolka přehřátí motoru
|
acz
Vodní pumpa v pokročilejší verzi (VW 1.8 TSI)
|
acz
Přetlakové víčko expanzní nádobky
|
acz
Okruh chlazení u motoru BMW
|
acz
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1