Přehřívání motoru: Hrozí i moderním motorům. Proč je pro ně nebezpečnější?
7
/
16
Prohlédnout znovu
Přehřívání motoru: Hrozí i moderním motorům. Proč je pro ně nebezpečnější?
Přehřívání motoru: Hrozí i moderním motorům. Proč je pro ně nebezpečnější?
|
acz
Okruh chlazení motoru
|
acz
Teploměr (a otáčkoměr) staršího BMW
|
acz
Ventilátor chlazení (zde na motoru Roveru 75)
|
acz
A vaříme
|
acz
Chladič motoru bývá zanesený nebo porézní
|
acz
Termostat
|
acz
Těsnění hlavy válců položené na bloku motoru
|
acz
Motor a jeho chladicí soustava
|
acz
Motor se teprve ohřívá
|
acz
Expanzní nádobka chladicí soustavy (VW)
|
acz
Dým valící se z motorového prostoru znamená problém
|
acz
Kontrolka přehřátí motoru
|
acz
Vodní pumpa v pokročilejší verzi (VW 1.8 TSI)
|
acz
Přetlakové víčko expanzní nádobky
|
acz
Okruh chlazení u motoru BMW
|
acz
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Před startem Rallye Šumava Klatovy: Kopecký chce jedenáctý titul
Ford oblékl Mustang GT3 do barev jeho předchůdců. Čím se inspiroval?
Budeme jezdit na čpavek? V Japonsku zkoumají alternativu k fosilním palivům
V nové Dacii Duster se vyspí i čahouni. Můžete ji proměnit v malý obytňák
Jak se liší světla Volkswagenů Passat a Tiguan? Desetitisíce diod má jen jeden