Vše o palivových nádržích: Nalévej, ale nepřelij!

1/75
Přehled fotografií
Zavřít
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Pro test SHED, měřící únik uhlovodíkových par, slouží speciální komora
    Pro test SHED, měřící únik uhlovodíkových par, slouží speciální komora| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Nádrž pro 4x4 – mostová nádrž
    Nádrž pro 4x4 – mostová nádrž| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Filtr a čerpadlo jsou součástí společné jednotky s plovákem. Vše je koncipováno na celoživotní výdrž, v praxi se musí vyměnit za 250 000 až 300 000 km.
    Filtr a čerpadlo jsou součástí společné jednotky s plovákem. Vše je koncipováno na celoživotní výdrž, v praxi se musí vyměnit za 250 000 až 300 000 km.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Škodovky mají pod nádrží aspoň jeden pás, omezuje to prohnutí dna a zlepšuje přesnost měření plovákem. Tvarovaný povrch nádrže umožňuje lepší využití místa a zvyšuje tuhost.
    Škodovky mají pod nádrží aspoň jeden pás, omezuje to prohnutí dna a zlepšuje přesnost měření plovákem. Tvarovaný povrch nádrže umožňuje lepší využití místa a zvyšuje tuhost.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Radek Bjaček, vývojář nádrží ve Škodovce, ukazuje na teplotní stínění u nádrže, které je důležité, aby nedocházelo k jejímu přehřívání od výfuku.
    Radek Bjaček, vývojář nádrží ve Škodovce, ukazuje na teplotní stínění u nádrže, které je důležité, aby nedocházelo k jejímu přehřívání od výfuku.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Čerpací jednotka
    Čerpací jednotka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Nádrž u plug-in hybridů zpevňují například mohutné „komíny“ uvnitř
    Nádrž u plug-in hybridů zpevňují například mohutné „komíny“ uvnitř| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Největším problémem u plechových nádrží bývá koroze, na fotce je Kia Rio minulé generace
    Největším problémem u plechových nádrží bývá koroze, na fotce je Kia Rio minulé generace| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • LPG
    LPG| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • CNG
    CNG| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Palivové nádrže
    Palivové nádrže| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže
Pro test SHED, měřící únik uhlovodíkových par, slouží speciální komora
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Nádrž pro 4x4 – mostová nádrž
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Filtr a čerpadlo jsou součástí společné jednotky s plovákem. Vše je koncipováno na celoživotní výdrž, v praxi se musí vyměnit za 250 000 až 300 000 km.
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Škodovky mají pod nádrží aspoň jeden pás, omezuje to prohnutí dna a zlepšuje přesnost měření plovákem. Tvarovaný povrch nádrže umožňuje lepší využití místa a zvyšuje tuhost.
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Radek Bjaček, vývojář nádrží ve Škodovce, ukazuje na teplotní stínění u nádrže, které je důležité, aby nedocházelo k jejímu přehřívání od výfuku.
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Čerpací jednotka
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Nádrž u plug-in hybridů zpevňují například mohutné „komíny“ uvnitř
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Největším problémem u plechových nádrží bývá koroze, na fotce je Kia Rio minulé generace
Palivové nádrže
LPG
CNG
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže
Palivové nádrže