Pro test SHED, měřící únik uhlovodíkových par, slouží speciální komora|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Nádrž pro 4x4 – mostová nádrž|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Filtr a čerpadlo jsou součástí společné jednotky s plovákem. Vše je koncipováno na celoživotní výdrž, v praxi se musí vyměnit za 250 000 až 300 000 km.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Škodovky mají pod nádrží aspoň jeden pás, omezuje to prohnutí dna a zlepšuje přesnost měření plovákem. Tvarovaný povrch nádrže umožňuje lepší využití místa a zvyšuje tuhost.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Radek Bjaček, vývojář nádrží ve Škodovce, ukazuje na teplotní stínění u nádrže, které je důležité, aby nedocházelo k jejímu přehřívání od výfuku.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Čerpací jednotka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Nádrž u plug-in hybridů zpevňují například mohutné „komíny“ uvnitř|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Největším problémem u plechových nádrží bývá koroze, na fotce je Kia Rio minulé generace|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský