Logo magazínu

Vše o palivových nádržích: Nalévej, ale nepřelij!

1/75
Prohlédnout znovu

Vše o palivových nádržích: Nalévej, ale nepřelij!

Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Pro test SHED, měřící únik uhlovodíkových par, slouží speciální komora | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Nádrž pro 4x4 – mostová nádrž | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Filtr a čerpadlo jsou součástí společné jednotky s plovákem. Vše je koncipováno na celoživotní výdrž, v praxi se musí vyměnit za 250 000 až 300 000 km. | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Škodovky mají pod nádrží aspoň jeden pás, omezuje to prohnutí dna a zlepšuje přesnost měření plovákem. Tvarovaný povrch nádrže umožňuje lepší využití místa a zvyšuje tuhost. | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Radek Bjaček, vývojář nádrží ve Škodovce, ukazuje na teplotní stínění u nádrže, které je důležité, aby nedocházelo k jejímu přehřívání od výfuku. | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Čerpací jednotka | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Nádrž u plug-in hybridů zpevňují například mohutné „komíny“ uvnitř | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Největším problémem u plechových nádrží bývá koroze, na fotce je Kia Rio minulé generace | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
LPG | Svět motorů/Jiří Baborský
CNG | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský
Palivové nádrže | Svět motorů/Jiří Baborský

Česká firma nabízí zajímavou chatu na kolech. Umí být energeticky soběstačná

Brabus představuje upravený Rolls-Royce Ghost. Slibuje luxus a 700 koní

Elektrické Bentley prý zvládne stovku i za 1,5 vteřiny, naznačil šéf značky