Logo magazínu

Mototest Hondy ADV350: Praktický dobrodruh

1/31
Prohlédnout znovu

Mototest Hondy ADV350: Praktický dobrodruh

Honda ADV350 | Svět motorů/Leoš Káňa
Přístroje z tekutých krystalů svítí v noci modře, ale z některých úhlů jsou ve dne hůře čitelné. Stačilo by možná jen mít plochu světlou a čísla tmavá. | Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350 | Svět motorů/Leoš Káňa
Na levé rukojeti jsou všechny ovladače – pro listování palubním počítačem, nastavování trakce či vyhřívání rukojetí. Na směrovky tak dole moc místa nezbylo. | Svět motorů/Leoš Káňa
Spínač se obejde bez klíčku, který můžete mít pořád v kapse. Tlačítky ve spodní části se otevírá úložný prostor pod sedlem nebo víko nádrže. | Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350 | Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350 | Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350 | Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350 | Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350 | Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350 | Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350 | Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350 | Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350 | Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350 | Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350 | Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350 | Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350 | Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350 | Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350 | Svět motorů/Leoš Káňa
Rukavice lze uložit i do boxu v kapotáži, kde je i USB konektor pro připojení mobilu. | Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350 | Svět motorů/Leoš Káňa
Brzdový kotouč vpředu má průměr 256 mm a sekunduje mu 240mm kotouč na zadním kole. Pro lepší kontrolu při brzdění je stroj vybaven dvoukanálovým systémem ABS. | Svět motorů/Leoš Káňa
Čtyřtaktní jednoválec s výkonem 21,5 kW pohání zadní kolo prostřednictvím bezestupňového automatu a klínového řemenu | Svět motorů/Leoš Káňa
Dvojice zadních tlumičů s oddělenou nádržkou využívají progresivní třístupňové pružiny | Svět motorů/Leoš Káňa
Do širokého dvoustupňového sedla se může řidič dobře zapřít | Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350 | Svět motorů/Leoš Káňa
Hrdlo najdete na středovém tunelu. | Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350 | Svět motorů/Leoš Káňa
Schránka pod sedlem má objem 48 litrů a lze ji rozdělit přepážkou na dvě části. Dvě integrální přilby jsme do ní ale nedostali. | Svět motorů/Leoš Káňa
Za horní 50litrový kufr se připlácí jen 10 000 Kč. | Svět motorů/Leoš Káňa

Česká firma nabízí zajímavou chatu na kolech. Umí být energeticky soběstačná

Brabus představuje upravený Rolls-Royce Ghost. Slibuje luxus a 700 koní

Elektrické Bentley prý zvládne stovku i za 1,5 vteřiny, naznačil šéf značky