Logo magazínu

Test ojeté Dacie Logan Arctica 1.2 (55 kW, 87.473 km, 156.000 Kč): Deset let ještě vydrží

1/17
Prohlédnout znovu

Test ojeté Dacie Logan Arctica 1.2 (55 kW, 87.473 km, 156.000 Kč): Deset let ještě vydrží

Dacia Logan II | Svět motorů
Teploměr chladicí kapaliny tu není, dokonce ani ta ubohá modrá kontrolka studeného motoru. Palubní počítač měly až verze Arctica a vyšší, s výjimkou továrních vestaveb LPG (tam nebyl). Spotřeba je u všech benzinových verzí přibližně stejná – s lehkou nohou se jezdí za 6 l, vyšší zátěž a dálnice přidají 1,5 až 2 l. | Svět motorů
Hlavní světlomety jsou sice vždy jen halogenové, ale svítí velice dobře: Dálková světla | Svět motorů
Hlavní světlomety jsou sice vždy jen halogenové, ale svítí velice dobře: Potkávací světla | Svět motorů
Dacia Logan II | Svět motorů
Dacia Logan II | Svět motorů
Líbí se nám, že motorový prostor je odspodu zakrytovaný, takže jeho špinění je minimální. Škoda že dvanáctistovky neměly na rozdíl od tříválců a dieselů protihlukovou izolaci kapoty a dělicí stěny, krátce zpřevodovaný motor by to potřeboval ze všech nejvíc. Baterie je ještě originální, tyhle varianty nemívaly stop-start. | Svět motorů
Dacia Logan II | Svět motorů
Dacia Logan II | Svět motorů
Dacia Logan II | Svět motorů
Dacia Logan II | Svět motorů
Dacia Logan II | Svět motorů
Dacia Logan II | Svět motorů
Dacia Logan II | Svět motorů
Koroze výfuku je jen povrchová, byť na pohled vypadá hrozně. U ochranného nástřiku podlahy se spíše spěchalo, než přemýšlelo, ale dostatečně kvalitní plech karoserie to jistí. | Svět motorů
Dacia Logan II | Svět motorů
Servisní knížka je prázdná, u bazarových loganů žádná vzácnost. Tento kus ale nebyl příliš zanedbávaný, nadcházející investice jsou jen decentní. | Svět motorů

Česká firma nabízí zajímavou chatu na kolech. Umí být energeticky soběstačná

Brabus představuje upravený Rolls-Royce Ghost. Slibuje luxus a 700 koní

Elektrické Bentley prý zvládne stovku i za 1,5 vteřiny, naznačil šéf značky