Logo magazínu

Test letošní motonovinky: Honda NT1100 DCT. Je to dálniční expres!

1/30
Prohlédnout znovu

Test letošní motonovinky: Honda NT1100 DCT. Je to dálniční expres!

Honda NT1100 DCT | Svět motorů/Petr Homolka
Barevný displej je dobře čitelný a můžete si navolit různé zobrazované údaje. Systém standardně spolupracuje i s Android Auto a Apple CarPlay, takže můžete využít aplikace z mobilu, který dobíjí vstup USB. | Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT | Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT | Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT | Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT | Svět motorů/Petr Homolka
Listování v palubních systémech má na starosti levý ovladač. | Svět motorů/Petr Homolka
V jeho spodní části jsou i dvě páčky na manuální řazení pro palec a ukazovák. | Svět motorů/Petr Homolka
Kromě startování je na pravé rukojeti důležitý také blok pro řazení. Tlačítko tempomatu je od rukojeti příliš daleko, takže si ho zapněte před jízdou. | Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT | Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT | Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT | Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT | Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT | Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT | Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT | Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT | Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT | Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT | Svět motorů/Petr Homolka
Řadový dvouválec s výkonem 75 kW pochází z endura CRF1100L Africa Twin a z nízkých otáček táhne bravurně. U cestovní motorky bychom ale chtěli větší kultivovanost. | Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT | Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT | Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT | Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT | Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT | Svět motorů/Petr Homolka
Kromě klasického nastavitelného štítu má NT i drobné aerodynamické deflektory po stranách, které odvádějí vzduch kolem rukojetí | Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT | Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT | Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT | Svět motorů/Petr Homolka
Bohatou základní výbavu prezentují i standardní kufry. Levý má objem 33, pravý 32 litrů, protože je pod ním výfuk. | Svět motorů/Petr Homolka

Česká firma nabízí zajímavou chatu na kolech. Umí být energeticky soběstačná

Brabus představuje upravený Rolls-Royce Ghost. Slibuje luxus a 700 koní

Elektrické Bentley prý zvládne stovku i za 1,5 vteřiny, naznačil šéf značky