Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Test letošní motonovinky: Honda NT1100 DCT. Je to dálniční expres!

Barevný displej je dobře čitelný a můžete si navolit různé zobrazované údaje. Systém standardně spolupracuje i s Android Auto a Apple CarPlay, takže můžete využít aplikace z mobilu, který dobíjí vstup USB.
Honda NT1100 DCT
Honda NT1100 DCT
Honda NT1100 DCT
30 Fotogalerie
Leoš Káňa
Diskuze (0)

Další novinkou Hondy pro letošní sezonu je motocykl NT1100, který rozšiřuje skupinu cestovatelských strojů Touring. My jsme ho vyzkoušeli s dvouspojkovým automatem DCT.

Pokud jste loni u Hondy hledali silný a pohodlný stroj na dlouhé cesty, neměli jste moc na výběr. Úžasný Gold Wing je enormně drahý a pak už zbývala jen „Afrika“, u níž ale komfort a pohodlí nehrají tak důležitou roli. Finančně dostupného Honda nenabízela nic, byť v historii se to u ní „obyčejnými“ cestovními motocykly jen hemžilo. Nové NT1100 má tuto mezeru zacelit. Je navrženo, aby oslovilo nadšence, kteří si podobné stroje Hondy pamatují z minulosti, a díky bohaté výbavě chce přilákat i mnohem mladší jezdce.

Dobrodružný základ

Základem Hondy NT1100 je CRF1100L Africa Twin. Novinka od ní převzala ocelový dvoukolébkový rám s přišroubovanou hliníkovou podsedlovkou. S ohledem na všestrannost a sportovní zaměření NT1100 bylo terénní odpružení nahrazeno silniční výbavou a strmější geometrií řízení. 43mm kazetová inverzní vidlice Showa disponuje na cesťáky nadprůměrným zdvihem 150 mm a nabízí možnost nastavení předpětí pružiny. Stejný zdvih poskytuje i zadní centrální tlakový tlumič Showa.

Rozvor kol má hodnotu 1535 mm, sklon přední vidlice a závlek pak 26,5°/108 mm, světlá výška dosahuje 175 mm. Pohotovostní hmotnost verze NT1100 s manuální převodovkou je 238 kg, s dvouspojkovým automatem DCT pak 248 kg.

Tento článek je součástí balíčku AUTO+

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!

Začít diskuzi