Ojetý Fiat Tipo (356/357): Jak ujet předsudkům?

52/52
Zavřít
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo
    Fiat Tipo| Zdroj: Svět motorů
  • Díky novému volantu, sedmipalcovému displeji multimediálního systému, virtuálnímu přístrojovému štítu a upravené palubní desce umí současný model působit až luxusně. Původní tipo z roku 2015 připomínalo spíše auto pro rozvojové země.
    Díky novému volantu, sedmipalcovému displeji multimediálního systému, virtuálnímu přístrojovému štítu a upravené palubní desce umí současný model působit až luxusně. Původní tipo z roku 2015 připomínalo spíše auto pro rozvojové země.| Zdroj: Svět motorů
  • Přeplňovaný čtyřválec 1.4 T-Jet s nepřímým vstřikem je určen na dlouhé cesty, kdy už je katalyzátor zahřátý a spotřeba klesá na udávanou úroveň
    Přeplňovaný čtyřválec 1.4 T-Jet s nepřímým vstřikem je určen na dlouhé cesty, kdy už je katalyzátor zahřátý a spotřeba klesá na udávanou úroveň| Zdroj: Svět motorů
  • Eda Drda je dodnes jedním z prvních majitelů hatchbacku. „Jedinou závadu jsem si způsobil stažením okna v mrazu,“ láteří nad sebou samým. Od loňska se v modrém tipu kombi prohání i jeho dcera Diana.
    Eda Drda je dodnes jedním z prvních majitelů hatchbacku. „Jedinou závadu jsem si způsobil stažením okna v mrazu,“ láteří nad sebou samým. Od loňska se v modrém tipu kombi prohání i jeho dcera Diana.| Zdroj: Svět motorů
  • Předností stylového crossoveru Tipo Cross nejsou jen atraktivní doplňky, ale především o 37 mm zvýšená světlost
    Předností stylového crossoveru Tipo Cross nejsou jen atraktivní doplňky, ale především o 37 mm zvýšená světlost| Zdroj: Svět motorů
  • Turecké tipo se do předloňska exportovalo i do Ameriky jako Dodge Neon. Jeho nástupcem je sedan Attitude, postavený na bázi Mitsubishi Space Star, v zámoří známého pod jménem Mirage.
    Turecké tipo se do předloňska exportovalo i do Ameriky jako Dodge Neon. Jeho nástupcem je sedan Attitude, postavený na bázi Mitsubishi Space Star, v zámoří známého pod jménem Mirage.| Zdroj: Svět motorů
  • Na textilní čalounění sedadel buďte zvláště opatrní – zašpiní se lehce, ale o to horší práci vyžaduje
    Na textilní čalounění sedadel buďte zvláště opatrní – zašpiní se lehce, ale o to horší práci vyžaduje| Zdroj: Svět motorů
  • Zpuchřelá hadice sání motoru 1.4 T-Jet představuje technický nedostatek zpočátku produkce, u většiny vozů ji servisní akce vyřešila
    Zpuchřelá hadice sání motoru 1.4 T-Jet představuje technický nedostatek zpočátku produkce, u většiny vozů ji servisní akce vyřešila| Zdroj: Svět motorů
  • Původní koncept Ægea z jara 2015 předznamenal sériový model, který se na tureckém trhu dodnes jmenuje Egea
    Původní koncept Ægea z jara 2015 předznamenal sériový model, který se na tureckém trhu dodnes jmenuje Egea| Zdroj: Svět motorů
  • Po šesti letech produkce se kombi pro letošek dočkalo nové vrcholné verze: mild-hybridní čtyřválec s dvouspojkovým automatem v luxusní verzi Red stojí 699 900 Kč
    Po šesti letech produkce se kombi pro letošek dočkalo nové vrcholné verze: mild-hybridní čtyřválec s dvouspojkovým automatem v luxusní verzi Red stojí 699 900 Kč| Zdroj: Svět motorů
  • Komfortní bezzátkové víčko nádrže dodnes neumějí nabídnout ani luxusní německé značky, zatím je výsadou jen fi atů, jeepů, lancií, fordů a renaultů
    Komfortní bezzátkové víčko nádrže dodnes neumějí nabídnout ani luxusní německé značky, zatím je výsadou jen fi atů, jeepů, lancií, fordů a renaultů| Zdroj: Svět motorů
  • Na pohled stejné originální koberce sedanu a ostatních karoserií se ve skutečnosti výrazně liší, zadní jsou pak zcela neslučitelné
    Na pohled stejné originální koberce sedanu a ostatních karoserií se ve skutečnosti výrazně liší, zadní jsou pak zcela neslučitelné| Zdroj: Svět motorů
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Palubní deska prvních modelů působí až příliš jednoduše. Chválíme však skutečnost, že i pro základní displej lze dodat navigaci.
    Palubní deska prvních modelů působí až příliš jednoduše. Chválíme však skutečnost, že i pro základní displej lze dodat navigaci.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Přední sedadla jsou pohodlná a nenabídnou nic než sklápění, výškový a podélný posuv či vyhřívání. Je snad potřeba víc?
    Přední sedadla jsou pohodlná a nenabídnou nic než sklápění, výškový a podélný posuv či vyhřívání. Je snad potřeba víc?| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Z prostorových podmínek vzadu je znát poslání tipa dobře posloužit i na dlouhých cestách
    Z prostorových podmínek vzadu je znát poslání tipa dobře posloužit i na dlouhých cestách| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Na přístupnost kufru sedanů Češi nadávají, přitom k velkému prostoru dostávají bonus v podobě tiché, pevné a aerodynamické karoserie
    Na přístupnost kufru sedanů Češi nadávají, přitom k velkému prostoru dostávají bonus v podobě tiché, pevné a aerodynamické karoserie| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Zákazníci tipa mají rádi pořádek v základní výbavě, a tak pod zavazadelníkem často najdete plnohodnotné rezervní kolo
    Zákazníci tipa mají rádi pořádek v základní výbavě, a tak pod zavazadelníkem často najdete plnohodnotné rezervní kolo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Klasický vznětový motor 1.6 MultiJet umí jet razantně a spotřebu udržíte na pěti litrech
    Klasický vznětový motor 1.6 MultiJet umí jet razantně a spotřebu udržíte na pěti litrech| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
    Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Jedinou blížící se investici zachovalého sedanu představuje drolící se přední brzdové obložení. Ve značkovém servisu představuje výměna destiček a kotoučů osm a půl tisíce.
    Jedinou blížící se investici zachovalého sedanu představuje drolící se přední brzdové obložení. Ve značkovém servisu představuje výměna destiček a kotoučů osm a půl tisíce.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Zadní náprava si ještě dlouho na neduhy stáří stěžovat nebude, dokonce si stále vystačí s původním brzdovým obložením
    Zadní náprava si ještě dlouho na neduhy stáří stěžovat nebude, dokonce si stále vystačí s původním brzdovým obložením| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Jedinou připomínkou někdejšího drobného karambolu je odřený zadní nárazník, jde však pouze o poničené plasty
    Jedinou připomínkou někdejšího drobného karambolu je odřený zadní nárazník, jde však pouze o poničené plasty| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • O výborné kondici svědčí i takové drobnosti, jako jsou netknuté obě manžety řízení na přední nápravě
    O výborné kondici svědčí i takové drobnosti, jako jsou netknuté obě manžety řízení na přední nápravě| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Proražená pneumatika v minulosti napáchala skryté škody na plastovém krytu zadního podběhu
    Proražená pneumatika v minulosti napáchala skryté škody na plastovém krytu zadního podběhu| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Ladislav Roškota obdivuje zachovalý podvozek, kde po 127 000 km nenachází vůle ani úniky provozních kapalin. Není divu, základ vozu je stavěný pro turecké cesty necesty.
    Ladislav Roškota obdivuje zachovalý podvozek, kde po 127 000 km nenachází vůle ani úniky provozních kapalin. Není divu, základ vozu je stavěný pro turecké cesty necesty.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Fiat Tipo
Díky novému volantu, sedmipalcovému displeji multimediálního systému, virtuálnímu přístrojovému štítu a upravené palubní desce umí současný model působit až luxusně. Původní tipo z roku 2015 připomínalo spíše auto pro rozvojové země.
Přeplňovaný čtyřválec 1.4 T-Jet s nepřímým vstřikem je určen na dlouhé cesty, kdy už je katalyzátor zahřátý a spotřeba klesá na udávanou úroveň
Eda Drda je dodnes jedním z prvních majitelů hatchbacku. „Jedinou závadu jsem si způsobil stažením okna v mrazu,“ láteří nad sebou samým. Od loňska se v modrém tipu kombi prohání i jeho dcera Diana.
Předností stylového crossoveru Tipo Cross nejsou jen atraktivní doplňky, ale především o 37 mm zvýšená světlost
Turecké tipo se do předloňska exportovalo i do Ameriky jako Dodge Neon. Jeho nástupcem je sedan Attitude, postavený na bázi Mitsubishi Space Star, v zámoří známého pod jménem Mirage.
Na textilní čalounění sedadel buďte zvláště opatrní – zašpiní se lehce, ale o to horší práci vyžaduje
Zpuchřelá hadice sání motoru 1.4 T-Jet představuje technický nedostatek zpočátku produkce, u většiny vozů ji servisní akce vyřešila
Původní koncept Ægea z jara 2015 předznamenal sériový model, který se na tureckém trhu dodnes jmenuje Egea
Po šesti letech produkce se kombi pro letošek dočkalo nové vrcholné verze: mild-hybridní čtyřválec s dvouspojkovým automatem v luxusní verzi Red stojí 699 900 Kč
Komfortní bezzátkové víčko nádrže dodnes neumějí nabídnout ani luxusní německé značky, zatím je výsadou jen fi atů, jeepů, lancií, fordů a renaultů
Na pohled stejné originální koberce sedanu a ostatních karoserií se ve skutečnosti výrazně liší, zadní jsou pak zcela neslučitelné
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Palubní deska prvních modelů působí až příliš jednoduše. Chválíme však skutečnost, že i pro základní displej lze dodat navigaci.
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Přední sedadla jsou pohodlná a nenabídnou nic než sklápění, výškový a podélný posuv či vyhřívání. Je snad potřeba víc?
Z prostorových podmínek vzadu je znát poslání tipa dobře posloužit i na dlouhých cestách
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Na přístupnost kufru sedanů Češi nadávají, přitom k velkému prostoru dostávají bonus v podobě tiché, pevné a aerodynamické karoserie
Zákazníci tipa mají rádi pořádek v základní výbavě, a tak pod zavazadelníkem často najdete plnohodnotné rezervní kolo
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Klasický vznětový motor 1.6 MultiJet umí jet razantně a spotřebu udržíte na pěti litrech
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Fiat Tipo sedan 1.6 MultiJet (88 kW)
Jedinou blížící se investici zachovalého sedanu představuje drolící se přední brzdové obložení. Ve značkovém servisu představuje výměna destiček a kotoučů osm a půl tisíce.
Zadní náprava si ještě dlouho na neduhy stáří stěžovat nebude, dokonce si stále vystačí s původním brzdovým obložením
Jedinou připomínkou někdejšího drobného karambolu je odřený zadní nárazník, jde však pouze o poničené plasty
O výborné kondici svědčí i takové drobnosti, jako jsou netknuté obě manžety řízení na přední nápravě
Proražená pneumatika v minulosti napáchala skryté škody na plastovém krytu zadního podběhu
Ladislav Roškota obdivuje zachovalý podvozek, kde po 127 000 km nenachází vůle ani úniky provozních kapalin. Není divu, základ vozu je stavěný pro turecké cesty necesty.