Jízdní dojmy s Fordem E-Transit: Nebývale příjemný hit!
1
/
51
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Fordem E-Transit: Nebývale příjemný hit!
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
V interiéru nic nepřekáží, vše navíc doprovází perfektní výhled
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Nový zábavní systém Sync4 s dotykovým dvanáctipalcovým displejem umožňuje pokročilejší plánování tras a konverzační rozpoznávání hlasu
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Palubní napájení, dostupné jako výbava na přání, přináší 2,3 kW elektrické energie bez potřeby generátoru
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Rychlonabíjení stejnosměrným proudem zvládá transit výkonem až 110 kW, do 80 % se tedy nabije za 34 minut. Střídavě se dokáže nabíjet třífázově výkonem 11,3 kW, což znamená osm hodin do plné baterie.
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Ford E-Transit
|
Ford
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku