Logo magazínu

Ferrari Dino 246 GT: Vyrazili jsme na kafe s úžasnou Italkou

1/49
Prohlédnout znovu

Ferrari Dino 246 GT: Vyrazili jsme na kafe s úžasnou Italkou

Oceňuji minimalistické pojetí s decentním chromovaným zdobením | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Volant padne skvěle do ruky. I při malém průměru jsou budíky za ním skvěle čitelné. | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Interiér vás obejme a stanete se doslova součástí vozu | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Pětistupňová převodovka dokazovala technickou vyspělost své doby | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ani v dinu nechybí „lomená” jednička | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Možnost zapřít se nohama oceníte při průletu zatáčkami | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Stěrače mají netradiční polohu uprostřed čelního skla | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Sériová verze se výrazně liší od prvního konceptu studia Pininfarina 206 P Berlinetta | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
246 GT se během celého životního cyklu téměř nezměnila | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Zadní náprava se při akceleraci zakusuje do silnice, což přináší stabilní trakci | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ve vyšších otáčkách doprovází mechanické vrčení úchvatný hvizd! | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Litá kola Cromodora s centrální maticí jsou poznávacím znakem první série „L” | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
S rychlým dinem se jen zřídka ohlížíte dozadu | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Citlivá integrace světel do velkých blatníků je obdivuhodná | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Žádný z pozdějších modelů neměl tolik oblých křivek | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT | YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Originální brožury jsou vzácností a zvedají hodnotu vozu | YOUNGTIMERCLASSIC gallery

Clarkson naznačil, kdy se objeví The Grand Tour z Česka. A máme i další novinky

Známe české ceny Alfy Romeo Tonale! Nejlevnější verze se vešla do 900 tisíc

Ojetá Kia Stonic: Spolehlivá, ale proč ztrestá havarijně nepojištěné?

Tato česká města majitele aut nesnášejí. Restrikcemi pro parkování to dávají jasně najevo