Logo magazínu

Mercedes-Benz 220 SEb Coupé: Skutečně první třída S v neopakovatelně kouzelné verzi kupé

1/18
Prohlédnout znovu

Mercedes-Benz 220 SEb Coupé: Skutečně první třída S v neopakovatelně kouzelné verzi kupé

Volant je rozměrný a vnitřní kovový kruh slouží jako klakson | Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé | Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé | Ondřej Kroutil
Interiér byl bohužel dost poškozen, takže došlo k jeho vyměnění za nový (ale origo). | Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé | Ondřej Kroutil
Klasický mercedes s chromovanými prvky kolem dokola si s ničím nespletete. Je symbolem německé kvality i preciznosti, čemuž odpovídají i použitá technická řešení. | Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé | Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé | Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé | Ondřej Kroutil
Jízda? Jedním slovem plavná! Nikde nic nevrže, Mercedes drží pohromadě a ladně překonává nerovnosti. | Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé | Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé | Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé | Ondřej Kroutil
Že je kupé nepraktické, ale jděte, sledujte ten prostor! | Ondřej Kroutil
V našem případě již šestiválec využívá mechanické vstřikování paliva Bosch a je dost kultivovaný | Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé | Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé | Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé | Ondřej Kroutil

Clarkson naznačil, kdy se objeví The Grand Tour z Česka. A máme i další novinky

Známe české ceny Alfy Romeo Tonale! Nejlevnější verze se vešla do 900 tisíc

Ojetá Kia Stonic: Spolehlivá, ale proč ztrestá havarijně nepojištěné?

Tato česká města majitele aut nesnášejí. Restrikcemi pro parkování to dávají jasně najevo