Mercedes-Benz 220 SEb Coupé: Skutečně první třída S v neopakovatelně kouzelné verzi kupé
1
/
18
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé: Skutečně první třída S v neopakovatelně kouzelné verzi kupé
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé
|
Ondřej Kroutil
Volant je rozměrný a vnitřní kovový kruh slouží jako klakson
|
Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé
|
Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé
|
Ondřej Kroutil
Interiér byl bohužel dost poškozen, takže došlo k jeho vyměnění za nový (ale origo).
|
Ondřej Kroutil
Klasický mercedes s chromovanými prvky kolem dokola si s ničím nespletete. Je symbolem německé kvality i preciznosti, čemuž odpovídají i použitá technická řešení.
|
Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé
|
Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé
|
Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé
|
Ondřej Kroutil
Jízda? Jedním slovem plavná! Nikde nic nevrže, Mercedes drží pohromadě a ladně překonává nerovnosti.
|
Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé
|
Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé
|
Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé
|
Ondřej Kroutil
Že je kupé nepraktické, ale jděte, sledujte ten prostor!
|
Ondřej Kroutil
V našem případě již šestiválec využívá mechanické vstřikování paliva Bosch a je dost kultivovaný
|
Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé
|
Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé
|
Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé
|
Ondřej Kroutil
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů