Ojetý RAM 1500 (DS): Nesmrtelný symbol

1/22
Zavřít
  • RAM 1500
    RAM 1500| Zdroj: Svět motorů
  • Multimediální systém se ve vozech postupně modernizoval, od roku 2018 už zvládá Apple CarPlay i Android Auto, což řeší problém s chybějícími mapami Evropy. Rádio musí být upraveno i pro příjem evropských frekvencí, což u každého kusu není samozřejmostí.
    Multimediální systém se ve vozech postupně modernizoval, od roku 2018 už zvládá Apple CarPlay i Android Auto, což řeší problém s chybějícími mapami Evropy. Rádio musí být upraveno i pro příjem evropských frekvencí, což u každého kusu není samozřejmostí.| Zdroj: Svět motorů
  • Také kabina dokáže být velmi praktická. Některé varianty jsou místo širokého středového tunelu vybaveny třetí sedačkou v první řadě. Druhou řadu je možno vyklopit nahoru a vytvořit rovnou plochu pro převoz nákladu.
    Také kabina dokáže být velmi praktická. Některé varianty jsou místo širokého středového tunelu vybaveny třetí sedačkou v první řadě. Druhou řadu je možno vyklopit nahoru a vytvořit rovnou plochu pro převoz nákladu.| Zdroj: Svět motorů
  • Také kabina dokáže být velmi praktická. Některé varianty jsou místo širokého středového tunelu vybaveny třetí sedačkou v první řadě. Druhou řadu je možno vyklopit nahoru a vytvořit rovnou plochu pro převoz nákladu.
    Také kabina dokáže být velmi praktická. Některé varianty jsou místo širokého středového tunelu vybaveny třetí sedačkou v první řadě. Druhou řadu je možno vyklopit nahoru a vytvořit rovnou plochu pro převoz nákladu.| Zdroj: Svět motorů
  • Eco-Diesel V6
    Eco-Diesel V6| Zdroj: Svět motorů
  • Výměnu olejů je potřeba brát u RAM vážně, výrobce ale situaci rozhodně neulehčuje využitím mnoha různých typů maziv pro jedno auto, a to i pro každý diferenciál zvlášť. I předimenzovaná technika je na jeho typ velmi háklivá, vyfocené poškození má ale na svědomí jízda s uzávěrkou diferenciálu po suché silnici.
    Výměnu olejů je potřeba brát u RAM vážně, výrobce ale situaci rozhodně neulehčuje využitím mnoha různých typů maziv pro jedno auto, a to i pro každý diferenciál zvlášť. I předimenzovaná technika je na jeho typ velmi háklivá, vyfocené poškození má ale na svědomí jízda s uzávěrkou diferenciálu po suché silnici.| Zdroj: Svět motorů
  • Výměnu olejů je potřeba brát u RAM vážně, výrobce ale situaci rozhodně neulehčuje využitím mnoha různých typů maziv pro jedno auto, a to i pro každý diferenciál zvlášť. I předimenzovaná technika je na jeho typ velmi háklivá.
    Výměnu olejů je potřeba brát u RAM vážně, výrobce ale situaci rozhodně neulehčuje využitím mnoha různých typů maziv pro jedno auto, a to i pro každý diferenciál zvlášť. I předimenzovaná technika je na jeho typ velmi háklivá.| Zdroj: Svět motorů
  • Toroidní nádrž umístěná místo rezervy nezabírá prostor pro náklad. Vyobrazená nádrž má kapacitu 100 litrů, což reálně znamená možnost natankovat kolem 80 litrů LPG, 20 % je vždy kvůli bezpečnosti nevyužito.
    Toroidní nádrž umístěná místo rezervy nezabírá prostor pro náklad. Vyobrazená nádrž má kapacitu 100 litrů, což reálně znamená možnost natankovat kolem 80 litrů LPG, 20 % je vždy kvůli bezpečnosti nevyužito.| Zdroj: Svět motorů
  • Ramena i další komponenty zavěšení jsou naddimenzovány a vydrží i horší zacházení. Výměna však není levná – jedno spodní rameno vyjde na 26 408 Kč, horní rameno na 11 315 Kč. Naopak brzdy jsou na takto velký vůz poněkud poddimenzované a příliš nevydrží, proto je vhodné využívat motorové brzdění. Výrobce neudává interval výměny destiček, velmi totiž záleží na stylu jízdy.
    Ramena i další komponenty zavěšení jsou naddimenzovány a vydrží i horší zacházení. Výměna však není levná – jedno spodní rameno vyjde na 26 408 Kč, horní rameno na 11 315 Kč. Naopak brzdy jsou na takto velký vůz poněkud poddimenzované a příliš nevydrží, proto je vhodné využívat motorové brzdění. Výrobce neudává interval výměny destiček, velmi totiž záleží na stylu jízdy.| Zdroj: Svět motorů
  • Ramena i další komponenty zavěšení jsou naddimenzovány a vydrží i horší zacházení. Výměna však není levná – jedno spodní rameno vyjde na 26 408 Kč, horní rameno na 11 315 Kč. Naopak brzdy jsou na takto velký vůz poněkud poddimenzované a příliš nevydrží, proto je vhodné využívat motorové brzdění. Výrobce neudává interval výměny destiček, velmi totiž záleží na stylu jízdy.
    Ramena i další komponenty zavěšení jsou naddimenzovány a vydrží i horší zacházení. Výměna však není levná – jedno spodní rameno vyjde na 26 408 Kč, horní rameno na 11 315 Kč. Naopak brzdy jsou na takto velký vůz poněkud poddimenzované a příliš nevydrží, proto je vhodné využívat motorové brzdění. Výrobce neudává interval výměny destiček, velmi totiž záleží na stylu jízdy.| Zdroj: Svět motorů
  • Možnosti úprav korby jsou nezměrné, kromě všemožných krytů různých výrobců ale RAM nabízí také takzvané ramboxy, tedy přídavná úschovná místa přímo v bočnicích korby
    Možnosti úprav korby jsou nezměrné, kromě všemožných krytů různých výrobců ale RAM nabízí také takzvané ramboxy, tedy přídavná úschovná místa přímo v bočnicích korby| Zdroj: Svět motorů
  • Možnosti úprav korby jsou nezměrné, kromě všemožných krytů různých výrobců ale RAM nabízí také takzvané ramboxy, tedy přídavná úschovná místa přímo v bočnicích korby
    Možnosti úprav korby jsou nezměrné, kromě všemožných krytů různých výrobců ale RAM nabízí také takzvané ramboxy, tedy přídavná úschovná místa přímo v bočnicích korby| Zdroj: Svět motorů
  • Ačkoliv je RAM 1500 gigant, je pro něj dostupný nespočet komponent určených pro off-road, které z něj dokáží vytvořit seriózní terénní stroj.
    Ačkoliv je RAM 1500 gigant, je pro něj dostupný nespočet komponent určených pro off-road, které z něj dokáží vytvořit seriózní terénní stroj.| Zdroj: Svět motorů
  • V Americe je navíc obvyklá také krátká verze s dvoumístnou kabinou, která se však v Evropě téměř nevyskytuje.
    V Americe je navíc obvyklá také krátká verze s dvoumístnou kabinou, která se však v Evropě téměř nevyskytuje.| Zdroj: Svět motorů
  • RAM 1500
    RAM 1500| Zdroj: Svět motorů
  • RAM 1500
    RAM 1500| Zdroj: Svět motorů
  • Montáž levnějšího systému LPG Magic se na motoru neprojevila, byl odladěn správným způsobem a zjevně se mu dostalo potřebné péče
    Montáž levnějšího systému LPG Magic se na motoru neprojevila, byl odladěn správným způsobem a zjevně se mu dostalo potřebné péče| Zdroj: Svět motorů
  • Velký pick-up dokáže nabídnout potřebný komfort. Nechybějí vyhřívané ani ventilované sedačky, normální (ale americká) zástrčka ani možnost tlačítkem si nastavit výšku pedálů
    Velký pick-up dokáže nabídnout potřebný komfort. Nechybějí vyhřívané ani ventilované sedačky, normální (ale americká) zástrčka ani možnost tlačítkem si nastavit výšku pedálů| Zdroj: Svět motorů
  • Laděný výfuk zní hezky a dává okolí pořádně znát, že pod kapotou je osmiválec, při delší cestě ale dokáže být otravný. Lepším řešením by byla vypínatelná klapka.
    Laděný výfuk zní hezky a dává okolí pořádně znát, že pod kapotou je osmiválec, při delší cestě ale dokáže být otravný. Lepším řešením by byla vypínatelná klapka.| Zdroj: Svět motorů
  • Celý podvozek je kvalitně ošetřen proti korozi a čtyři roky agresivních evropských zim se na něm nepodepsaly. Toroidní nádrž s kapacitou 100 litrů zabírá místo rezervy.
    Celý podvozek je kvalitně ošetřen proti korozi a čtyři roky agresivních evropských zim se na něm nepodepsaly. Toroidní nádrž s kapacitou 100 litrů zabírá místo rezervy.| Zdroj: Svět motorů
  • Terénní celoroční pneumatiky vypadají dobře, jsou však zjevně vhodnější do terénu než do zimního silničního provozu
    Terénní celoroční pneumatiky vypadají dobře, jsou však zjevně vhodnější do terénu než do zimního silničního provozu| Zdroj: Svět motorů
  • Orezlé trubky a držák plnicího hrdla spolu se ztracenou krytkou nepůsobí nejlépe, tady bude potřeba trocha údržby
    Orezlé trubky a držák plnicího hrdla spolu se ztracenou krytkou nepůsobí nejlépe, tady bude potřeba trocha údržby| Zdroj: Svět motorů
RAM 1500
Multimediální systém se ve vozech postupně modernizoval, od roku 2018 už zvládá Apple CarPlay i Android Auto, což řeší problém s chybějícími mapami Evropy. Rádio musí být upraveno i pro příjem evropských frekvencí, což u každého kusu není samozřejmostí.
Také kabina dokáže být velmi praktická. Některé varianty jsou místo širokého středového tunelu vybaveny třetí sedačkou v první řadě. Druhou řadu je možno vyklopit nahoru a vytvořit rovnou plochu pro převoz nákladu.
Také kabina dokáže být velmi praktická. Některé varianty jsou místo širokého středového tunelu vybaveny třetí sedačkou v první řadě. Druhou řadu je možno vyklopit nahoru a vytvořit rovnou plochu pro převoz nákladu.
Eco-Diesel V6
Výměnu olejů je potřeba brát u RAM vážně, výrobce ale situaci rozhodně neulehčuje využitím mnoha různých typů maziv pro jedno auto, a to i pro každý diferenciál zvlášť. I předimenzovaná technika je na jeho typ velmi háklivá, vyfocené poškození má ale na svědomí jízda s uzávěrkou diferenciálu po suché silnici.
Výměnu olejů je potřeba brát u RAM vážně, výrobce ale situaci rozhodně neulehčuje využitím mnoha různých typů maziv pro jedno auto, a to i pro každý diferenciál zvlášť. I předimenzovaná technika je na jeho typ velmi háklivá.
Toroidní nádrž umístěná místo rezervy nezabírá prostor pro náklad. Vyobrazená nádrž má kapacitu 100 litrů, což reálně znamená možnost natankovat kolem 80 litrů LPG, 20 % je vždy kvůli bezpečnosti nevyužito.
Ramena i další komponenty zavěšení jsou naddimenzovány a vydrží i horší zacházení. Výměna však není levná – jedno spodní rameno vyjde na 26 408 Kč, horní rameno na 11 315 Kč. Naopak brzdy jsou na takto velký vůz poněkud poddimenzované a příliš nevydrží, proto je vhodné využívat motorové brzdění. Výrobce neudává interval výměny destiček, velmi totiž záleží na stylu jízdy.
Ramena i další komponenty zavěšení jsou naddimenzovány a vydrží i horší zacházení. Výměna však není levná – jedno spodní rameno vyjde na 26 408 Kč, horní rameno na 11 315 Kč. Naopak brzdy jsou na takto velký vůz poněkud poddimenzované a příliš nevydrží, proto je vhodné využívat motorové brzdění. Výrobce neudává interval výměny destiček, velmi totiž záleží na stylu jízdy.
Možnosti úprav korby jsou nezměrné, kromě všemožných krytů různých výrobců ale RAM nabízí také takzvané ramboxy, tedy přídavná úschovná místa přímo v bočnicích korby
Možnosti úprav korby jsou nezměrné, kromě všemožných krytů různých výrobců ale RAM nabízí také takzvané ramboxy, tedy přídavná úschovná místa přímo v bočnicích korby
Ačkoliv je RAM 1500 gigant, je pro něj dostupný nespočet komponent určených pro off-road, které z něj dokáží vytvořit seriózní terénní stroj.
V Americe je navíc obvyklá také krátká verze s dvoumístnou kabinou, která se však v Evropě téměř nevyskytuje.
RAM 1500
RAM 1500
Montáž levnějšího systému LPG Magic se na motoru neprojevila, byl odladěn správným způsobem a zjevně se mu dostalo potřebné péče
Velký pick-up dokáže nabídnout potřebný komfort. Nechybějí vyhřívané ani ventilované sedačky, normální (ale americká) zástrčka ani možnost tlačítkem si nastavit výšku pedálů
Laděný výfuk zní hezky a dává okolí pořádně znát, že pod kapotou je osmiválec, při delší cestě ale dokáže být otravný. Lepším řešením by byla vypínatelná klapka.
Celý podvozek je kvalitně ošetřen proti korozi a čtyři roky agresivních evropských zim se na něm nepodepsaly. Toroidní nádrž s kapacitou 100 litrů zabírá místo rezervy.
Terénní celoroční pneumatiky vypadají dobře, jsou však zjevně vhodnější do terénu než do zimního silničního provozu
Orezlé trubky a držák plnicího hrdla spolu se ztracenou krytkou nepůsobí nejlépe, tady bude potřeba trocha údržby