Martin Vaculík a konec spalovacích motorů v EU: Na technické argumenty se nemyslí!
1
/
30
Prohlédnout znovu
Martin Vaculík a konec spalovacích motorů v EU: Na technické argumenty se nemyslí!
Ilustrační foto
|
Svět motorů
Měření emisí Škody Fabia
|
emisepraha.cz
Kontroly emisí na silnici
|
Svět motorů
Volkswagen Transporter
|
Green NCAP
Volkswagen Transporter
|
Green NCAP
Volkswagen Polo
|
Green NCAP
Volkswagen Polo
|
Green NCAP
Toyota C-HR
|
Green NCAP
Toyota C-HR
|
Green NCAP
Suzuki Vitara
|
Green NCAP
Suzuki Vitara
|
Green NCAP
Seat Ibiza
|
Green NCAP
Renault Zoe
|
Green NCAP
Renault Clio
|
Green NCAP
Součástí výbavy servisu schopného odhalit libovolnou závadu musí být emisní analyzátor. Složení spalin je něco jako krevní obraz pacienta – hodně napoví, co jej asi trápí.
|
Svět motorů
Audi A4
|
Green NCAP
BMW 3
|
Green NCAP
Dacia Duster
|
Green NCAP
Měření emisí na silnici
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Před samotným měřením je třeba zkontrolovat motorový prostor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Můj týden bez emisí
|
Svět motorů
Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
|
acz
Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
|
acz
Emise se budou hodnotit vážnou závadou, ale budeme moci s vozidlem pokračovat v technické prohlídce. Znamená to, že například diesel lze alespoň rádně vyvětrat ve vysokých otáčkách, než se vrátí na emise.
|
acz
Měřit emise v reálném provozu by byl dobrý nápad, kdyby šlo o orientační hodnoty. Dosahovat na gram přesných hodnot je nejen extrémně složité, ale také zbytečně drahé.
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Splnění emisí Euro 5 bez filtru pevných částic není možné
|
acz
Měření emisí
|
acz
Škoda Auto používá mobilní zařízení pro měření emisí od americké fi rmy Sensors. Podobná dělá třeba i Horriba, MAHA či AVL. Cena je však vždy vysoká - minimálně čtyři miliony korun.
|
acz
Nesmyslné protlačování elektromobilů? V Británii o tom ví své
Konec V8 Hellcat neznamená konec drsných pick-upů. Přivítejte Ram 1500 RHO
Elektrické mercedesy budou vypadat jako běžná auta. Změní se i jména
Co vás zajímá o novém Dusteru: Diesel, krátká jednička i prostornost
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii