Mototest Aprilia SR GT 125: Tenhle skútr je doma všude!
1
/
33
Prohlédnout znovu
Mototest Aprilia SR GT 125: Tenhle skútr je doma všude!
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jednoduchý digitální přístrojový štít je přehledný a dobře čitelný i na přímém slunečném svitu
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Čtyřtaktní jednoválec 125 cm3 disponuje výkonem 11 kW, takže skútr mohou vodit řidiči s oprávněním na automobily
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mobil lze dobíjet přes USB v kastlíku vlevo pod řídítky. Přes bluetooth ho lze spojit se skútrem a využívat aplikaci Aprilia Mia.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Do podsedlového prostoru o objemu 25 litrů se vejde integrální přilba
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším