Logo magazínu

Chevrolet Impala: Jak se americká vlajková loď objevila v roce 1960 v Praze

1/25
Prohlédnout znovu

Chevrolet Impala: Jak se americká vlajková loď objevila v roce 1960 v Praze

Chevrolet Impala | Jindra Lasík
Chevrolet Impala | Jindra Lasík
Zleva teploměr, rychloměr do 120 mil za hodinu a stav oleje | Jindra Lasík
Palubní deska s krásnými budíky a volant s velkým průměrem | Jindra Lasík
Vpředu se pohodlně usadily tři osoby, a to i díky dvoumetrové šířce | Jindra Lasík
Chevrolet Impala | Jindra Lasík
Pohodlná třímístná zadní lavice hýčkala cestující i při tempu 216 km/h | Jindra Lasík
Chevrolet Impala | Jindra Lasík
Chevrolet Impala | Jindra Lasík
Chevrolet Impala | Jindra Lasík
Chevrolet Impala | Jindra Lasík
Chevrolet Impala | Jindra Lasík
Chevrolet Impala | Jindra Lasík
Chevrolet Impala | Jindra Lasík
Sladění červené s bílou téměř 5,5 m dlouhému Chevroletu Impala opravdu sluší | Jindra Lasík
Trojice kulatých zadních světel připomíná duch raket anebo stíhaček | Jindra Lasík
Chevrolet Impala | Jindra Lasík
Chevrolet Impala | Jindra Lasík
Pod kapotou se ukrývá na americké poměry malý motor - „jen“ šestiválec 3,8 litru | Jindra Lasík
Chevrolet Impala | Jindra Lasík
Typický znak Chevroletu najdeme na chromovaném chladiči | Jindra Lasík
Vlaječky na boku vozu | Jindra Lasík
Chevrolet Impala | Jindra Lasík
Kontaktní bod pro lepší orientaci řidiče | Jindra Lasík
Bez dvojice světlometů by amerika nebyla amerikou | Jindra Lasík

Dodge konečně spouští prodej kabrioletu Challenger. Vyrábět ho ale nebude

Šéf BMW M promluvil o elektrifikované budoucnosti, co můžeme čekat?

Nástupce Lexusu LFA by mohl dostat manuální převodovku! Má to ale háček

PREMIUM+ se vrací za 1 Kč! A navíc video bez reklam!

Bentley Batur poodhalen na další ukázce, dostane nejvýkonnější verzi W12