Logo magazínu

Rady před koupí Mercedesu 380 až 560 SEC: Skutečně nezastavitelný?

1/54
Prohlédnout znovu

Rady před koupí Mercedesu 380 až 560 SEC: Skutečně nezastavitelný?

Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Toto je vrcholná verze řady C 126. Ve výbavě jsou dva airbagy, palubní informační systém či dvě paměti pro elektrické nastavení předních sedadel! | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedesy C 126 nejsou o sportování, ale o rychlém a velmi pohodlném polykání dlouhých vzdáleností. | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Plnotučná verze motoru M117 560 SEC nabízela ve vrcholné formě výkon 220 kW, tedy rovných 300 k | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Základem kontinuálního vstřikování K-Jetronic (KE-Jetronic) je rozdělovací hlava neboli dělič paliva | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC | auto.cz/David Rajdl

Subaru Forester STi vzniklo jen pro Japonsko. Jedno je přesto na prodej v ČR. S řízením vlevo!

Hennessey Venom F5 Roadster představen, slibuje maximální rychlost až 483 km/h

Belgická rallye po 1. dnu: Rovanperä se kutálel, vede domácí Neuville

Mototest CFMoto 800MT Sport: Čínské levné a pohodlné cestování?